Mysig promenad.

Ja, nu är våren här... det går inte att ta miste på det...

image576
Vackra Ymer, i bakgrunden ser man ut över Helsingborg...


Andra hade också suttit och njutit av utsikten.. Många andra... (?)


image582
Här är vi på väg ner från vår utsiktsplats!


image583
Cool sten... undrar hur den blivit så..

image584
Denna med för den delen.

image585

image587
Jag bara ÄLSKAR trollhassel!!

image588

image589

image590
Kärnan!

image591
Kharma på Span.. =P

image592

image593

image594
Ymer ylade när jag inte GENAST kom fram och gosade med honom...

image595
Sen när vi kom hem var det läge att gnaga lite..

image596
Och sen sova... Hur man nu kan sova sådär...

På vägen hem så såg vi en gammal dam på cykel bli påkörd av en kille i en bil.. Fyyy det var otäckt.. vet inte ännu vad som hände med damen... http://hd.se/helsingborg/2008/02/18/cyklist-paakoerd-i-helsingborg/

Det var allt för... igår enligt klockan... Imorgon blir det Göteborg!! WoooHaa

Peace!!

Kommentarer
Postat av: Anje

Åh detta kampandet. Tur inte jag såg de då..haha.. Går ju verkligen inte att sova när man blir förbannad. Härligt me vår! O TROLLHASSEL!! Har ni såna träd?! Jag har alltid undrat vart man får det ifrån..haha.. (känner mej lite osmart just nu..) Men de e ju så vackert o så kul att inreda me! Igår va de skolan hela dan, o samma idag..o imorn.. Suck. Dödstrött e jag! Fifan!
Hoppas ni har de trevligt i Gbg. Vad ska ni göra där btw? *nyfiken*
Kram kram!

2008-02-19 @ 07:30:31
URL: http://toxico.blogg.se
Postat av: Anje

Silly me! Läste lite längre ner, så läste jag ju hela evanemanget! Fan så kul! :D Röj på ordentligt nu! :D

2008-02-19 @ 07:33:46
URL: http://toxico.blogg.se
Postat av: Eva

men haha, ylar Ymer också?

Zombie är den värsta hundsångaren jag haft i hela mitt liv :D Han går i gång med yl för vad som helst typ, mitt på en utställning då en kvinna skulle sjunga nåt vackert i högtalarna innan finalringarna t.ex.......INTE alls pinsamt :D

2008-02-20 @ 09:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0