När det händer, så händer allt..

Jaha, var ska jag börja??
* Hugo, min älskade son fyllde 7 år den 12 Februari!! Vad tiden går =O
* Jag och Peter firade 8 år den 4 Februari, vilket vi båda helt och hållet hade glömt. Det kom jag på igår.. haha.
* Den 12 var jag och min handledare på arbetsförmedlingen och kollade på skolan som jag vill gå på. Hon är förövrigt skittrevlig mot mig nu. Men det är ju bara bra!! Det verkar jätteroligt!!! Jag vill absolut utbilda mig som plattsättare.
* Igår hittade jag en knöl på Kharmas bröst, Ska detta aldrig ta slut??
* Idag var jag och Kharma uppe på djursjukhuset för hennes tredje spruta, det gick bra och som vanligt så är hon helt utslagen efter. Sen ska jag hålla uppsikt på knölen i en vecka när jag ändå ska komma upp för den sista sprutan, jag skulle igentligen inte träffa veterinär då utan bara sjuksköterska. Men nu fick det ju alltså bli veterinär på grund av knölen. Nu får hon fan bli bra! Jag klarar inte av att förlora henne. Vi har verkligen ett speciellt band hon och jag.

Kharma var så gullig när vi åkte bussen upp till djursjukhuset, hon låg vid mina fötter och lite då och då tittade hon upp på mig, om jag inte tittade på henne då så gjorde hon sitt lustiga dinosaurieliknande ljud tills jag tittade på henne och sa nåt till henne, då la hon sig ner igen och var tillfreds med livet ett tag till. Hon är verkligen speciell!!

Här kommer lite nya bilder från de senaste dagarna.

image547
Nil och Kharma myser i soffan.

image548
Hon tycker verkligen om Nil!!

image549
Men jag tror att det är ganska ömsesidigt! =)

image550
Detta är nog den enda leksak som hon inte fullständigt strimlat, observera att den är ett par månader gammal.

image551
Hon fullkommligt ÄLSKAR när man busar om den med henne.. =)

image552
Som ni kanske ser.. =P

image553
Om jag tröttnar så trimmar hon upp Ymer till att leka, fast han bara vill goooosa..

image554
Han är lite segstartad dock. =P

image555
Men skam den terrierhund som ger sig =P

image557
Tur att Ymer är så snäll, annars hade han nästan kunnat svälja Kharma hel..

image556
Mys i solskenet.

image558
Vackra, Vackra Ymer!!!

image559
Så här ser man ut när man varit och fått spruta!

image560
Helt tagen av medicinen. Skönt att hon mår så mycket bättre av den i alla fall.

image561
Tog kort på knölen också.

image562
Lite svårt att se men visst ser man en utbuktning.

image563
Ja ni ser... Hon har inte ont i den, men det vet man ju inte om det är ett bra eller dåligt tecken. =/

image564
Så avslutar jag med ett sista kort på sodyrkaren Ymer.

Ha en trevlig alla hjärtansdag om ni nu firar det.

Peace!





Kommentarer
Postat av: nil

hehähe du får klona karma så ja också har en ^^

2008-02-14 @ 14:26:56
Postat av: Anna

Ja Får det aldrig vara bra... Hur gammal är hon??

Jag skulle också vilja att det vände nu ock att man fick ha en frisk hund...

Så är jag på gång att kanske köpa en till men en Ny ras ock se om turen vänder...

Hoppas set går bra för er...
Jag har fått hem min lilla ängel nu så nu känns det bättre..

Kram//Anna

2008-02-14 @ 16:16:05
URL: http://[email protected]
Postat av: Anje

åh sötaste hundarna! gud så goa! waica raggar oxå sol här hemma på golvet, för att lägga sej o sova i så länge de går.. :)
SOL IDAG ME!! körs i take, som en säjer här i värmlann! ;)
en försenad hjärte-kram!!

2008-02-15 @ 08:03:27
URL: http://toxico.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0