The Australian Pink Floyd Show.

Igår var jag och Layla och såg The Australian Pink Floyd Show i Göteborg. Biljetterna vann jag på Sweden Rock´s hemsida. De var så bra, men det var ju långt ifrån samma känsla som i sommras då jag såg de på Sweden Rock Festival. Då var det ju sommar, utomhus, festival... Igår var det sittplatser överallt, innomhus, "vinter"... Men kvällen var riktigt lyckad ändå!! Här kommer lite bilder och filmsnuttar från igår då.. Sen kunde man ju inte filma så länge, jag har inget stort minneskort i datorn.

image597
Här sitter vi på bussen på väg till Göteborg och ölar..

image598
Väl framme, fick det packas om i väskan.

image617
Sedan gick vi och mötte Eva & Christian!! Och så vill jag passa på att tacka så mycket för det trevliga sällskapet under kvällen och för sovplatserna sen på natten!! =D

image599
Svårt att göra en konsert rättvisa genom fotografier, men man kan väl ana hur mysigt det är..

image600

image601

image602












Söker man på TAPFS på Youtube så kan man se fler videos.

Detta var allt för nu då..

Peace!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ser att du har varit ute ock haft det kul!!!
Ock träffat mina vänner ;-)
Jag skulle också ha villat vara med...

Kram// Anna

2008-02-24 @ 00:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0