Till minne av: Kim Polansky.

Idag, den 16 Februari för 6 år sedan dog en mycket kär vän till oss. Kim Polansky. Därför vill jag passa på att sända en tanke till hans nära och kära. Saknaden finns fortfarande här och han är utan tvekan en av de härligaste, varmaste och snällaste människor jag mött.

Vi tänker på dig ofta Kim!! Saknaden är fortfarande stor och det är fortfarande ofattbart att du är borta.

Här kommer de få bilder vi har på Kim. Bildkvalitén är inte den bästa då korten är fotografier av kort.

image572
Kim och Hugo!

image573
Vila i frid vännen!
Vi saknar dig!!

Kommentarer
Postat av: Thomas W

Saknar dig otroligt mycket Kim! Tänker ofta på dig och jag kommer alltid att bära med mig en massa fina minnen av dig kompis!!! Du var min bästa vän!!!

2008-09-17 @ 18:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0