2008! Grön Jul och Grått nytt år... =)

God fortsättning till er alla! Hoppas julen och nyår var trevligt för er alla. Allt var jättetrevligt för oss om man bortser från att Shiva mådde jättedåligt på nyårsafton. Hon är fortfarande påverkad efter alla raketer. Faktum är att det inte slutat smällas smällare ännu. De andra två hade inte brytt sig så mycket om det inte varit för hur Shiva reagerade.

Stackars lilla prinsessan. Ändå tänkte vi verkligenhur och vad vi gjorde, samt vilka signaler vi sände ut.
Ingen snö fick vi heller... varken till jul eller nyår... Men vad kan man vänta sig när man bor i Helsingborg. Huvudsaken var den mysiga stämingen som vi hade.  Så tänkte jag sätta in lite nya bilder...

image425
Vår lilla cirkushund. Hon brukar stå där och titta ut och skälla om hon ser något. hahaha

image426
När de inte bråkar och slåss kan de vara såhär söta.

image427
Jag och Kharma tog en promenad för oss själva, då kan hon vara lös utan att härja runt som en dåre... Sötis...

image428
Kharma och Ymer myser med den nya leksaken.

image429
Såhär ser man ut på nyårsdagen.. Bakis och med skäggprynt. hehe

image430
Kharma inlindad i täcke.

image431
*Gäääsp*

image433
Vår "lilla" kille som håller på att bli riktigt stor nu. Visst är han snygg!!!

image434
Bus..

image435
Crazy dogs up close.. =P

image436
lilla flickan som är sååå gosig.



Sedan vill jag bara visa hur roligt man har med ett nintendo wii goda vänner och massa humor.
Först lite bilder från juldagen.
image437
Sara spelar flöjt.. hehe.

image438
Sara spelar Wii, Kharma spelar Allan...

image439
Tessan försöker styra, Ymer undrar vad vi pysslar med.

image440
Tessan in action =D      Jag kan lova att vi alla hade jättekul och träningsvärk dagen efter.

image441
Nicklas superkoncentrerad.

image442
Kent... öh...  grejjar... hehe.

Sedan lite bilder från Nyårsafton.

image444
Anneli och jag.

image445
Rickard gillar också wii.

image446
Man får verkligen bjuda på fula posér hehe.

image447
Anneli koncentrerar sig.

image448
Men alla garvar när de spelar....



Ja det var allt för denna gång...


Kommentarer
Postat av: Anje

Ja tack desamma, nu när man blivit hundnörd på riktigt så e de skoj att läsa hur andra har de oxå. Hmm, missuppfatta rätt..men nu verkar va en lika rörig familj som oss. :) Djur överallt men härligt e de! :)
Hehe, ja jag hitta dom där "lagarna" på nåns pres på vovve.net o va bara tvungen att lägga ut den. E ju EXAKT så gimli e..o även waica..haha!
Hur går det för er med detta om skylten o så?
Hur är vädret där nere förresten? Vi har tänkt oss ner för att hälsa på bror i slutet på månaden, vore skönt om man slapp snön då. Vi har ju nog en halvmeter här.
Gud va jag babblar. Haha! Nyss bloggat iaf. Läs o njut! ;)

2008-01-08 @ 01:19:38
URL: http://toxico.blogg.se
Postat av: Anje

Brorsan bor i Höör, men de e inte så långt från helsingborg va? Eller ja, jag har faktiskt inte en aning om avstånden där nere..haha. Vet bara att dom inte har långt te Malmö o Lund. :) Jag vet inte än hur mycke ledigt gubben får, men om han får som jag vill (hehe) så blir det en långhelg vi e där, o visst ska vi ha tid för att ses då! :) Vore ju skitsköj (på ren värmländska!)
Ja vintern varade inte länge här. Nu töar den bort o idag regnar de t o m. Så roligt fick vi av den snön. :(
Ja de där me grannar e mindre trevligt. Nu har ju vi bara två grannar nära inpå, dom ena e hyresvärden men dom som bor alldeles inpå e såna där kostymnissar me portfölj o glider nyaste s60´n te jobbet + att dom typ krattar gräsmattan varje lördag. Dock inge fel på dom så, jättetrevliga! Men jag skrattar lite när jag ser deras välvårdade gård o sen kollar på våran minst sagt röriga o härjade gård. Haha. Än så länge har ingen klagat på hundarna iaf, e väl de man e mest rädd för!
Jag ska ringa bror ikväll, så återkommer jag om hur o när vi åker ner osv. :)

2008-01-09 @ 15:52:07
URL: http://toxico.blogg.se
Postat av: Daniel (Milling)

Äntligen fick jag se sötissarna ^^ De levde upp till dina beskrivningar Peter.
Ha d gött

2008-01-12 @ 19:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0