Borta bra men hemma bäst.






Vad ska man säga..? =) 
http://www2.blocket.se/news?id=154686,154707&ca=23_3_s 

Pank 78-åring fyllerodde hem

Skåne 29 jun 16:51

Vad gör man om man befinner sig i fel land med noll kronor i fickan? En 78-årig svensk i Helsingör lät sig inte nedslås av sin tomma plånbok samt avståndet till Helsingborg. I stället lät han fantasin ta över och tog sedan själv olovligen över en roddbåt och satte kurs mot Sverige. 78-åringens fysiska krafter kunde dock inte matcha hans handlingskraft och mannen somnade på durken, möjligen i förhoppningen att strömmen skulle föra honom över till rätt land.

Den danska kustbevakningen larmades senare om en till synes övergiven jolle som drev runt i ett av världens mest trafikerade farvatten. Jollen med sin sovande besättningen bogserades tillbaka till Danmark där mannen fick sova ruset av sig innan han sattes på färjan hem, rapporterar Kvällsposten.

Rätt charmigt i allafall.. Jag kan se det framför mig hur han ror ett tag och sedan "däckar"  =P

Kommentarer
Postat av: anje

ja det är skitkul att hitta "hundmänniskebloggare"! :D sånt är kul att läsa!

o jag tycker nog de e roligare att läsa om rövarhundar där de händer ett o anant än om snälle sven som tuggar tuggben hela dagarna..om man får säga så! ;)

allt är bra! solen har hittat tillbaka, men blåsten sitter i än..dock är jag för trött för att njuta av solskenet idag så jag får la ta de imorn! :)

hur e de själv, o hur mår shiva? :)

kramen!

2008-06-30 @ 19:58:57
URL: http://toxico.blogg.se/
Postat av: Agge

Tack för dina fina ord. Men sån är jag. hahaha

fan vad otacksamt det lät, men jag vill inte höja mig till skyarna för att jag är en rak och öppen människa ;)

jag säger vad jag tycker inte mer än så!!



kram på sig

2008-07-01 @ 23:31:19
URL: http://aggrot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0