Nationaldagen


Det har varit Nationaldagen och den firade vi i Danmark.. Jag, Hugo, Nicklas och Kian aka. Pinne-mannen.. =P Ungarna fick för sig att de skulle bada vid Kronborg... Vi hade inte badkläder osv med oss men det struntade dom i.


På färjan över.. Kian var mycket orolig att den lilla segelbåten skulle krocka med oss.. =)




Det var långt att gå till Kronborg tyckte alla.. framförallt Kian.


Väl framme skulle vi bara provkänna på vattnet.





Kian var först i bad-mode.. =)


Jag tyckte bäst om att sitta på stranden och njuta.. =P Jag kan bjussa er på en liten glimt av mig och mina tattoos..


Ja, till slut var båda grabbarna i plurret.. =)


Så säg.. är inte Danmark vackert?




Ser man att jag älskar husen och miljön i danmark?




På vägen hem.. Det obligatoriska.. Röd pölse och kingleys citrondricka..


Väl hemma skulle vi grilla med Peter, Hundarna och Inger.. Peters moster/Nicklas mamma
Det blev en flopp då det kryllade av myror och gräset är så tort så det är gult.. förmodligen fick man inte grilla där.. men vi placerade grillen bra, på sand och hade 5 liter vatten att släcka den med.




Inger.

Kommentarer
Postat av: Robban

Lustigt att ni åkte till Danmark på nationaldagen men Danmark är aldrig fel. Trevligt land. Sköna bilder.

MVH

Robban

2008-06-10 @ 23:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0