=|

I dag var jag och Kharma till djursjukhuset för en till kur cartrophen. Då hon börjat få ont igen.. Efter avslutad behandling (4 veckor) ska vi börja simma.. Eller treadmill.. vilket fysioterapeuten tycker är bäst.

Helt förjävligt att en unghund på ganska precis ett är ska behöva få medicin som oftast ges till gamla hundar.. Resultatet av skitavel.
Så fort vi kommer in på djursjukhuset så förändras den lilla damen och blir det lilla monstret som skäller på ALLT. Att hon inte tycker om stället är väl rätt uppenbart, och nu sover hon som en liten gris. Jag tycker de är så gulliga där uppe.. De gör verkligen allt för oss "kunder".

För övrigt så känner jag mig rätt uppgiven och frustrerad idag.. Kanske följden av den senaste tidens alla händelser, men mycket är också bristen på sysselsättning. För att inte tala om ARBETSFÖRMEDLINGEN som inte gör ett skit för att hjälpa till. Vill man ha ett jobb ska man då inte lita på arbetsförmedlingen. Nä fan.. orkar inte tjata om det..

Jag måste göra en förändring nu, för som det är nu vill jag inte ha det.. Det är ju faktiskt inte någon annan som kan ändra på det heller.. Jag kan inte sitta och babbla om det negativa, det blir bara nedtryckande. Nä jag ska fan ta och skriva en cheklista med saker som jag måste göra och sedan följa den nitiskt... Japp så får det bli så jag kan få någon ordning på allt.

Men mitt i allt kaos som råder innom mig just nu kan jag känna att jag önskar att det fanns någon nära vän här jag skulle verkligen vilja sitta och babbla, babbla, babbla.. Men eftersom att det inte finns det just nu så får ni vara de jag babblar till.. Nä, sova kanske? Ähh hörs senare.. over and out!

Kommentarer
Postat av: anje

tack för dina ord! de värmer! ibland får jag så hemskt dåligt samvete men jag vet inte riktigt varför, innerst inne så vet jag ju att det va de enda o rätta beslutet. jag antar att jag får sämre dåligt samvete när jag saknar honom som mest..



haha, jag ska nog oxå göra en checklista! ska leta efter min självdisciplin först bara, har liksom tappat bort den nånstans.. :P

2008-06-25 @ 20:23:18
URL: http://toxico.blogg.se/
Postat av: Agge

Arbetsförnedringen heter det väl!?

Och du jag skäa säga dig att av alla de jobb jag haft så har inte ett enda kommit via dem!



Skitavel oh denna skitavel. Fy fan vad det tär på en, nu när man vet hur illa det kan gå.



Jag känner med dig.



Stor kram från mig och grisen

2008-06-26 @ 12:49:46
URL: http://aggrot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0