Freya.

Den 28 November kl 05:18 Föddes hon, vår lilla dotter Freya. 50 cm lång och 3500 gram. Världens underbaraste lilla flicka. Allt gick jättebra och vi alla mår bra.

Jag bjuder på några bilder här.


6 timmar gammal. =)



Så här är de då, våra underbara ungar, Hugo är verkligen engagerad 200 % i sin lillasyster och han brodern som jag själv önskade att jag haft. =)

Goa, goa ungar!!! =)

Jag kan inte med ord beskriva min lycka. Det känns som att hela världen är som en rosa bubbla. I allafall min värld =P


Fick ett tips från Anna att man kunde kolla upp värdet på sin blogg, Gissa min förvåning när jag såg vad min blogg är värd. Hahaha!!
Här kan du kolla vad Din blogg är värd.

Nu ska jag fortsätta mysa med min absolut underbara familj.
Peace!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till er ock Lycka till!!!

Hon är såå gullig ock Hugo ser så stolt ut :-)



Kram till er lilla familj ock Lycka Till!!!



Kram Anna Med familj

2008-11-29 @ 20:49:57
URL: http://panthera.blogg.no/
Postat av: Sofia

Ehm.. så förvånad man blir när man kommer hit och inser att man är så efter att man inte ens visste om att ni väntade??



GRATTIS, i alla fall, så himla kul!

Zeus hälsar ;)

2008-11-29 @ 23:32:25
URL: http://ungato.blogg.se/
Postat av: Marie

Oj vilken vacker skapelse. Grattis! :)

2008-11-30 @ 09:17:24
URL: http://rudies.blogg.se/
Postat av: Annalena

Tack så mycket för gratulationerna!!! Sofia, du ska inte känna dig dum för det var inte alls många som visste om att vi skulle ha barn =)

2008-11-30 @ 11:21:45
URL: http://oka042.blogg.se/
Postat av: Agge

GRATTIS!



Vilken vacker liten tös.

Jag önskar er all lycka.

Många kramar från oss i norr!

2008-11-30 @ 15:10:50
Postat av: Conny

Supergrattis!!! Vilken fin liten tjej!!! Hälsa Peter och Hugo så gott. Och Freya så klart. Kram på er alla!

2008-11-30 @ 18:00:28
Postat av: Tessan

OHHHH så sött hon e. Bror sin upp i dagen. Kan förstå att han e stolt :) Kram till er alla från oss alla här

2008-11-30 @ 20:31:44
Postat av: anje

men grattis!!! fan va roligt! o hugo ser ut att vara världens bästa storebror!



all lycka till er!

2008-12-01 @ 09:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0