Formatering igen.

Endel av mina msn-kontakter skickar ut virus-länkar. Det verkar också som att de inte ser att jag skriver till dom om det så nu får jag väl ta och ringa runt istället. Nu har jag äntligen fått bort vista från datorn.. Mycket trevligt program, men det segar ju ner datorn så mycket så den hänger sig när man laddar ner en sån simpel sak som en uppdatering. Tack Krille för att du hjäpte mig. Nu har jag bara ett problem kvar.. min blogg verkar vara "mystisk" för mig och alla länkar och sådant grejs kommer inte fram.. Ser ni det?

Igår när vi var ute med hundarna så träffade vi en kvinna som har bott här på området innan.. Hon har en så grymt fin hund och vi stod där och pratade läänge. Jag vet att hon innan sagt att hon har en Pitbull, men efter alla "pitbulls" så var jag såklart tvungen att fråga om det verkligen var en renrasig pitbull reggad och med tavla.. Japp, det var det.. hon började nämna linjer som jag vet att jag hört talas om och läst om och även om en bror som också bor här i Helsingborg. Det slutatde med att vi stod där väldigt länge och pratade om problematiken kring blandrasaveln och allt annat som rör dessa underbara hundar. Åh, så trevligt det var att prata med någon som är mer insatt i problematiken och rasen och allt som hör därtill. Hennes hund var 10 år (eller i allafall något ditåt, men jag har för mig att hon sa 10)
Ja, det var ju ett väldigt trevligt samtal.. även om det ibland var svårt att snacka då hennes hanne och Ymer också verkade snacka.. Ymer som annars inte gillar andra hannar blev som en liten plutt och fick en jätteljus röst och båda hannarna verkade som att de gillade varandra. Dock fick de inte hälsa, men det var rätt roligt att se dom.

Nähäpp.. lite morgonkaffe, sen bär det ner i stan och fixa med alla dessa papper.. (tänker ingen på skogen? Jag menar.. fan vad träd det måste gå för alla dessa papper) Inga bilder nu, men det kommer sen när jag har något nytt att lägga in. Ha en trevlig dag så länge!

Peace!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hur högljudd blir Ymer då han inte får hälsa?

Vi har såna megaproblem med Zeus, han blir helt knäpp om han inte får gå fram och står och vrålar och ibland gnäller han, lägger sig ner och försöker krypa fram. I extremfall börjar han skaka och låter helt crazy.

Fast det hela med ett glatt humör :P

2008-09-09 @ 07:52:33
URL: http://ungato.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja det ska bli underbart att få träffa dej ock din familj det är inte många dagar kvar nu.. Ock så bra att jag får vara dej jag är :-)



hoppas det blir bätre med din dator snart..



Kram Anna

2008-09-09 @ 10:40:26
URL: http://panthera.blogg.no
Postat av: Rebekah

Härligt att träffa på en vettig och trevlig hundägare, speciellt seriösa sådana med renrasig hund. :)

2008-09-09 @ 21:31:19
URL: http://www.rebekah.se
Postat av: Rebekah

Ledsen att jag inte svarade på ditt sms, det har varit lite tumultartat här och så raderade jag oförsiktigt nog alla sms i inkorgen. Men slå mig gärna en signal i morgon!



Kram, Rebekah!

2008-09-15 @ 22:59:00
URL: http://www.rebekah.se
Postat av: Agge

Hej gumman!

tack för din fina kommentar ( jag tycker också att han är den finaste ;))

Konstigt eller hur :P

hang in there vännen!



Många kramar från Oss i smaulann!

2008-09-22 @ 12:56:52
URL: http://aggrot.blogg.se/
Postat av: angelica

ja men eller hur växer hon! inte bara jag som ser det alltså! jag tycker hon är jättestor, o tung börjar hon bli med..pust.. ;)



haha, du är nog den första som säger't! o jag förstår dej. men vänta bara..snart kommer suget..! ;)

2008-09-22 @ 17:07:57
URL: http://toxico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0