Lite tankar..

Jag sitter här och har egentilen MASSOR att blogga om.. Sånt som jag faktiskt skulle vilja skriva om, men på grund av att man genom bloggen öppnar sig väldigt mycket så känner jag att jag inte tänker skriva om det i allafall. Jag vet inte om jag ska lägga ner bloggandet eller lösenordsskydda den eller vad jag ska.

Är det någon som vet om man kan lösenordsskydda specifika inlägg bara och hur man i sånt fall gör det? Skicka gärna ett mail i sånt fall.. [email protected]  Skicka även ett mail om ni vill ha eventuellt lösenord.  Vi får väl se hur det blir med detta.

Känner mig allmänt less på hundvärlden i allafall.. Det ska snackas så jäkla mycket och mycket av det som man får höra visar sig vara taget ur tomma luften utan att det finns något belägg för det. Jag har mina specifika åsikter om mycket.. ja.. men jag tror mig basera mina åsikter på sådant som är uppenbart i kombination med mina egna värderingar och åsikter om saker.

Det finns mycket tankar nu kring showaveln och prestationsaveln, kanske inte så konstigt.

Jag funderar på om det blir någon flytt eller hur det blir med det där.. Det skulle vara skönt att få reda på det nu. Att stå som andra personen i kö känns lite retligt.. framför allt då det ska ta sån tid. Det är bara fortsätta hålla tummarna... I annat fall så blir det att bo kvar här tills någonting likvärdigt dyker upp igen. Det skulle vara underbart med en liten "trädgård" så man kan plantera och göra fint där.. =) Nackdelen är väl att det kommer bli mindre.. men what the fuck.. who cares? =P

Jag måste bara inflika med att säga att ni människor runt om kring mig är AMAZING!! Framförallt min syster Carro och min mamma! Men även ni andra som finns lite här och där.. =)  (Ja, det är bara att ta åt er)

Ymer är verkligen ingen höjdare nu.. De sägs att en bild säger mer än 1000 ord.. så denna bild beskriver väl bäst Ymer nu då.



Anyway.. nu har jag inget mer ytligt att skriva om här och jag måste ändå sticka nu.

Så tills jag vet vad som händer så får ni ha det så bra!
Peace!

Kommentarer
Postat av: Rebekah

Ja, hundvärlden är ett jävla meck. Det skall tyckas överallt och självutnämnda hundexperter lurar bakom varje hörn. Nu vet jag inte exakt vad du syftar på, men jag vet att du har haft det tufft. :(



Är själv nu så trött på hundarna och allt kring dem, att mitt liv kretsar kring dem men jag vet att det kommer att bli bättre. Upp & ned, som en bergodal bana. Och just nu sitter jag bara och uppdaterar hunddata för att se om Novans resultat kommit ännu. Haha! Kommer att vara så nöjd när jag väl ser resultaten (suttit o uppdaterat i tre dagar nu, var tionde minut) så jag skiter i hur resultaten egentligen ser ut! ;)



Be Ymer krya på sig! ;)

2008-09-23 @ 14:06:04
URL: http://www.rebekah.se
Postat av: nil

hehe hans fisar e inte o leka med

2008-09-24 @ 07:22:14
Postat av: angelica

hon är en väldigt rolig hund! tillgiven, kelsjuk, kaxig, nyfiken och sprallig! det är nog fem ord som passar henne bra! hon är lugn när hon behöver, i bilen o när vi ska sova t ex. men hon har en jädra energi som hon ger utlopp för ibland! :) jag tror även att hon har lätt för att lära sej, hon är lyhörd! meeeen, nu är hon bara några veckor - jag väntar med att ge mitt bästa utlåtande när hon har passerat tonåren, haha! ;)



förstår tomheten, verkligen. jag träffade ju aldrig kharma o vet inte hur hon var i sej, men jag vet hur det känns att ha den där tomheten, som sagt.. jobbigt, tråkigt o ledsamt! jag kände till en början att jag inte ville skaffa nån mer hund, men med tiden släpper det o man känner sej redo! jag har ju alltid vart inställd på att ha två hundar oxå..



ta hand om dej!

kram.

2008-09-25 @ 10:15:06
URL: http://toxico.blogg.se/
Postat av: Conny

Hmm, lite nyfiken blir man på vad du vill men inte kan blogga om här, men det skapar bra intresse för din idé med lösenordsskyddad blogg. Var skall ni flytta? Inom Helsingborg eller? Och Ymer då, stackarn, så dålig i magen? Hälsa Hugo o Peter

2008-09-27 @ 11:19:07
Postat av: Lenita

ja jag tror att det går att skydda vissa inlägg.. gå in på www.designadinblogg.se om det går så står det där..jag låste hela bloggen ett tag då ett ex trakka mig=(( surt, men nu har jag öpnnat det och (än så länge) har det vart tyst..Mvh Lenita

2008-10-20 @ 22:49:32
URL: http://lenitatheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0