Kabbirad!

I Fredags åkte jag och hämtade vår nya familjemedlem. En helt underbar liten staffetjej. Hon är otroligt vacker och ännu mer go. mycket trevlig personlighet i en sån liten sötgris. <3

Allt har gått över förväntan och hon är mycket lyhörd. Hon vill alltid vara nära och verkar älska hela världen. Ymer har tagit detta jättebra också.. så det som inte alls var planerat.. för jag hade verkligen inga planer på valp eller ny hund för tillfället, var nog verkligen menat att ske. Jag var väldigt rädd att jag skulle "tro" att Kharma kommit tillbaka.. eller att jag skulle få henne tillbaka i en ny hund och hela den biten. Jag hade skuldkänslor för att jag "ersatte" Kharma. Men allt det är borta. Jag vet att Kabbi är Kabbi och jag kan ändå älska och sakna Kharma fast jag har en ny hund. Ja, detta känns väldigt, väldigt bra!

För tillfället bubblar jag av lycka.. men det finns andra saker som gör så förbannade ont.. Återigen ser jag vikten av att vara noga med att sin uppfödare är noga och har de rätta intentionerna. Återigen så ser jag hur viktigt det är att man inte tar chanser för sin egen vinnings skull.

Här kommer lite bilder på lilla Kabbi i alla fall.


















Stor och Liten.


Myys <3


Mer myyys! <3




favvoplatsen (iaf en av dom)






Lek.

Ja, det var ju ett helt gäng bilder.. Fler kommer senare. =)

Peace!





Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, vilken liten mystjej!

Grattis till er nya familjemedlem!



Helt underbart sött att hon är så liten.. jag undrar om Ymer och Zeus ens var så där små när dom var 3 veckor :D

2009-04-27 @ 14:25:36
URL: http://www.cageman.se
Postat av: Hannah

Nämen! Har du en Nova x Whiney valp?? :)

Va roligt, då kan jag följa henne här på din blogg :)

Grattis till nyförvärvet, vad härligt med valp(yr)tänder, små högar o pölar inomhus o ett nytt litet pyre att lära sig allt om ;D



All lycka till med lilla!

2009-04-29 @ 13:16:53
URL: http://vinstlott.blogg.se/
Postat av: Annalena

Sofia: Tack! Ja hon är verkligen mysig! Ja, haha! Undrar om de var så små då. Känns nästan som Ymer aldrig varit liten för att han jämt varit så stor. Haha!



Hanna: Ja visst är det en liten Nova x Whiney valp! :) Valptiden är mysig, det är den, men jag längtar ändå tills hon är lite större ;)

Du är varmt välkommen att följa henne såklart :)

2009-04-29 @ 13:23:52
URL: http://oka042.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0