I´m Sleeping my day away.

Fan, jag är på tok för seg på att uppdatera bloggen.. Ber om ursäkt för det. Freya fick sin första tand Tisdagen den 7 April. Hon är på väg att få alla fyra framtänderna nu så hon har problem med sömnen och hon är sjuk som de brukar bli då tänderna kommer. Våren är här.. =) Underbart! Träden har så smått börjat grönska och blommorna finns i stora "hav" i parker.
Ungefär två månader till Sweden Rock Festival som håller till i Sölvesborg. JAG VILL DIT!! Men jag vet inte hur det blir med det dock. 

Just nu lyssnar jag på D.A.D och har precis städat överallt i hela lägenheten, så skönt! Varma, mysiga känslor i hela mig.. Solen skiner och den ger mig energi att ta tag i saker. På sommaren finns det mycket lite saker som stör till skillnad från vintern som bara är som ett svart hål. Snart ska jag fixa i ordning på balkongen som är min fristad på sommaren. Jag ska göra det lite fint där ute för jag kommer vistas där mycket.. dvs när vi är ute någonstans.

Nu på sista tiden har jag haft en period med mycket WoW (World of Warcraft) Fan, jag älskar det där spelet! Sen bryr jag mig inte hur nördigt folk kanske tycker att det är.. =p
Jag har hittat ett gäng med helt underbart roliga människor så mycket av spelandet består av att bara snacka. Det känns som att jag aldrig kommer kunna sluta spela det även om jag stundtals är less på det så kommer jag ändå tillbaka.
Sen har mycket folk som jag känner börjat spela också och det är ju ännu roligare.

Ahh, så skönt det är att vara helt ensam ett tag. Jag är ingen sådan människa längre som behöver folk runt mig hela tiden, snarare behöver jag att inte ha folk runt mig alltid. Jag kommer ihåg när jag bodde i min första egna lägenhet i Luleå. Jag hade just fyllt 17 och hade lärt känna en tjej från min paralellklass som också bodde där. Hon och jag började umgås och vi umgicks i stort sett alltid.. så småningom flyttade jag till en ledig lägenhet vägg i vägg med henne (efter ett uppbrott med min dåvarande kille som för övrigt inte var normal i skallen ville jag bort från lägenheten jag bodde i då där väggarna var fyllda med dåliga tider)
Jag och Åsa (som hon heter) bodde i stort sett hemma hos varandra och på den tiden hade jag otroligt svårt för att vara själv. Jag fick ångest om jag var tvungen att vara själv. Haha, ja det var tider det.. inte att få ångest då men den tiden i mitt liv.  Jag hade en varghybrid som hette Raija.. En kväll hade jag varit ute på krogen, när jag kom hem så fick jag för mig att jag just då behövde ett papper längst upp i ett skåp så jag tog fram en stol, ställde mig och nästa ögonblick så stod Raija och nosade mig i ansiktet och såg väldigt fundersam ut.. Jag trillade baklänges från stolen. Haha! Kanske därför som jag är som jag är..

Jag och Raija.


Jag och Raija igen.

Ja, kvaliten på korten är inte de bästa då men man ser ju nåt i allafall. =)
Hon var go min lilla Raija.. lite udda var hon allt.. men gud så skönt det var att ha henne då jag bodde där, det var tryggt.
RIP Raija.

Nåväl, här kommer lite bilder från våren här.




Folket har redan valt uteserveringarna.




Dessa "hav" med blommor som jag snackade om.


Gud, jag måste ha en ny kamera.. kvaliten är ju katastrof.

Nåväl, later..

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Gumman!! Jag har haft så fullt upp så jag har inte hunnit höra av mej =((



Hoppas allt är bra med er???



Ock ni har ju Blommer redan va avis jag är nu =)))



Många Kramar Anna

2009-04-13 @ 09:45:46
URL: http://panthera.blogg.no/
Postat av: Jane

Jag kommer ihåg Raja, hon skulle alltid sova på mina fötter och hon skulle vakta mig för Emma. Hon var så skön och snäll och lydig. Är det inte tidigt för Freya att få tänder? Fina kort du tagit som vanligt. Puss

2009-04-13 @ 10:02:27
Postat av: Per-Eric

Hejsan.

Va långt våren har kommit hos er, gud va gott. Jag längtar efter mera sol värme. Men med lite tur så är det på väg även här i södra Värmland:) Hoppas ni har haft en trevlig påsk, gott med lite ledigt så hela familjen kan umgås.

Kramar från oss:)

2009-04-13 @ 19:18:39
URL: http://arcas.blogg.se/
Postat av: Buxie / Jonny

Hey Hey Buxieboy here (or Jonny which ever lol)



Pfft aint got many pictures on here my Foot! =P hehe



Freya looks awesome ^^ she looks like she is a right menis like i was way back when hehe xP



but them dogs looks awesome =o especial Raija!



(Wall of TEXT FTW! hehe)

2009-04-14 @ 00:22:59
Postat av: Hannah

Wow, vilka härliga vårbilder! Jag sitter vid internet för första gången på 3 veckor nu, så detta svar kommer nog lite sent, men det är ju ett svar iaf :)

Hoppas tandningen går bra o hyfsat smärtfritt, vet att det kan bruka vara kinkigt....



2009-04-18 @ 00:44:54
URL: http://vinstlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0