Sooool!! =)

Det är helt UNDERBART väder ute!! 18 grader i skuggan. Vad gör jag här då tänker ni, jo jag väntar på att Hugo ska komma hem från skolan så vi kan komma oss till parken också.. Peter, Freya, Nicklas och hundarna är redan där..


Tänkte att jag skulle lägga in korten som har blivit tagna nu, för sen kommer jag ju ta mer.


Här väntar de på något gott.. Det är ju lite skillnad i storlek ;)


Igår kväll var Kabbi i sitt esse och skulle busa. Tycker nästan att man ser hur "full i fan" hon är här. Haha!


Här smög hon på Ymer.


Ymer hoppade upp i soffan så inte Kabbi skulle kunna härja mer med honom.


Kolla vad fint det är ute.


Katterna hade möte på cykelvägen eller nåt. Hahaha!


Ymers snuttenalle gillar Kabbi också.






<3

Ja det var lite bilder.. Mer kommer sen :)

PEACE!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka sötnosar (hundarna)

2009-05-02 @ 15:29:44
URL: http://xblondix.blogg.se/
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här och få 25 extra poäng: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-02 @ 15:37:37
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0