Varmast i Sverige igår och årets första grillning.

Ja, enligt nyheterna på... (någon kanal), så var det varmast i Helsingborg igår. 16 grader! Det var verkligen underbart!
Vi drog och grillade.. Inger, Nicklas, Isabelle och Kian följde med och så Linus då som sov över här i natt. =)
Vilken underbar dag! Hoppas att denna sommar blir varm och fin... blir den det så kommer jag inte vara inne mycket alls. Det finns redan en hel del planer inför sommaren men det kommer allt eftersom. Ja, självklart så tog jag ju bilder igår och här kommer lite bilder.


på väg till grillplatsen.


Två nyfikna krabater.




Kolla alla regnbågar.. jag har en regnbågstigrerad hund. Haha!


Är han inte snygg min lilla pärla?




Ungarna lekte


Hugo väntar på att Linus ska kasta frisbee´n.


Freya tyckte också att det var kul.



Så ska jag lägga in lite bilder på hur det ser ut här i Helsingborg naturmässigt.









Denna doftar SÅ gott!





Ja, det var allt för nu.

PEACE!


Kommentarer
Postat av: Jane

Vad ni ser ut att ha det härligt, jag skulle också vilja vara där i värmen med er. Kram!

2009-04-20 @ 09:09:54
Postat av: Anonym

Jättefin hund :D

2009-04-22 @ 10:26:47
URL: http://xblondix.blogg.se/
Postat av: Per-Eric

Vilka fina bilder, och så stor lilla sötnosen Freya har blivit:)

2009-04-25 @ 09:21:27
URL: http://arcas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0