Lite gamla bilder.

Sitter och chattar med syrran och så skickar hon lite bilder från tiden i Örebro. Detta måste ni ju bara se. Hugo är 2-3 år på dessa. =)


Mamma och Hugo.


Hugo och halva Lasse.


Halloween. Hugo.


Hugo och Roffe. =)


Nicklas, Josephine, Hugo, Petra, Carro, Mamma, Peter och jag.
Observera min längd på håret vs. Peters. Huuur kunde han vara så dum och klippa av det?????


Julen 2003.
Mamma, Josephine, Hugo, Peter och min arm.


Julen 2003


Jag och syrran. =)

Halloween. 
Josephine, min minsta lillasyster.


Leonbergen Joker, Josephine, Hugo och Lasse i Löa.


Ja, det var de bilderna =)
Peace!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men guuud vilka underbara bilder!!! O Hugo, vilken liten gobit;)

2009-02-07 @ 17:02:27
Postat av: Anonym

oj ,gammla kort xD dom har du inte visat innan

2009-02-25 @ 19:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0