Lite nyare bilder.

Så lägger jag in lite av nyare bilder.


Dax att stiga upp husse.




Lik far men söt ändå.. hehe.


Glada lilla skit!






Ja, det är inte så många av alla de bilder man tar som blir bra. Som detta exempelvis, JÄTTEFINT men alldeles för mörkt trots ett försök att göra det ljusare.


Jag har väl egentligen inte så mycket nytt att blogga om, inte så mycket tid för bloggande heller så det får bli som det blir med det.
Jag fick ett paket igår från Miranda som innehöll lite som hon shoppat till Freya i USA. Jättefina kläder till Freya, så gulligt av dig Miranda!!!
Jag har börjat på en mycket intressant kurs tillsammans med Jessica på Torsdagskvällar, COPE. Hugo fyller 8 År på Torsdag, helt sjukt hur fort tiden går. Äntligen ska lampan i tv-rummet sättas upp på passande plats så inte alla som är här punkterar huvudet när de ska stiga upp från soffan. Jag vill ha vit målarfärg, jag känner mig väldigt kreativ men allt jag vill göra behövs det massa saker för.. det är ju yttrest frustrerande! Nej, jag får nöja mig med att städa så länge då i guess.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0