Värmland is visiting ;)

Ja, igår kväll så kom då äntligen.. Anna, Anders, Panthera och B´Anna. Vi gick ut och mötte de på parkeringen och både Panthera och B´Anna var nog lättade över att den långa resan äntligen var slut. Vilka trevliga tjejer de är båda två.. B´Anna kom fram och hälsade på mig och när Ymer skulle fram till mig så vaktade B´Anna mig från Ymer.. hehe.

Äntligen har jag fått ett ansikte på vad som menas med "vass hund" Det är ju självklart inte en rabiat och tugglad hund som är opålitlig som många verkar tro utan jag skulle nog vilja säga att B´Anna är en vass hund. Hon är ingen hund som man kan hunsa med eller som någon kommer att kunna sätta sig på men hon är ändå en väldigt stabil, social och trevlig hund utan ett uns av opålitlighet. 5 månader är hon och hon sätter respekt i Ymer som snart är två år..
Så det är ju väldig skillnad på vass hund och vass hund.

Panthera är ju bara godheten själv.. hon är så himla mysig och svår att inte älska. Både Panthera och B´Anna tog det så försiktigt med Freya och ville bara pussa henne. Freya skrattade till och med när Panthera slickade henne på kinden. GULLIGT!!!!

Ymer blev helt till sig, "2 snygga tjejer i mitt hem" Man ser ju att han verkligen uppskattar sällskapet. =)

I skrivande stund så är Anders och Peter i Danmark och vi andra utspridda över hemmet. Nu ligger B´Anna här brevid mig och myser.. Fy fasen vad jag vill behålla både B´Anna och Panthera! Vet inte vad det är med Anna men hon verkar lyckas att förse sig med bara underbara hundar. Kanske Anna ska få hjälpa mig med nästa.

Vi har blivit så bortskämda här med fina presenter (självklart inte något nödvändigt men typiskt Anna hehe) trevligt sällskap och massa roligt snack. I går gick vi inte och lade oss förens kl 3 på natten! Haha.
Ja, vad jag skulle säga är att vi har blivit så bortskämda så vi kanske inte låter någon av de åka hem. =D

Makabert nog så har ju jag och Anna gemenskapen av att ha hund i urna också så det blev ju lite snack om dom också och om hur vi kom i kontakt med varandra jag och Anna. På ett sätt så kan vi väl tacka våra urn-hundar för den vänskap som vi har nu för det var nog de som förde oss samman.. Jag är glad för att jag har Anna. Hon har alltid varit ett stort stöd för mig.

Det har inte blivit några bilder ännu men de kommer så detta var bara en snabb uppdatering. 
PEACE!!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Ok....du talar i gåtor. Vem är Panthera? Vem är B´Anna? Att det är hundar har jag hajat (eller?) Vart kommer de ifrån o varför är de hos er?

Du kan ju faktiskt inte skriva så kryptiskt o sen inte lägga in bilder!

Kom igen nuuuuuuuu :)

2009-03-21 @ 14:55:41
URL: http://vinstlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0