Blååååsigt värre!!

Fy vilket ruggigt väder det är idag!! inatt vaknade jag nog 5 ggr pga blåsten. Fönstret slog, andra fönstret slog och det lät som att någon möblerade om på balkongen!! Freya har varit lite sjuk i helgen och det är ju inget ovanligt för barn som precis börjat på dagis! Men idag gick hon på dagis i allafall. Hugo började skolan igen i går. 3A Går han i nu!! Det är ju helt sjukt hur fort tiden går!! Nästan lite obehagligt. ;) Edda verkar också vara lite hängig och det är ju också naturligt!

Igår kopplade jag in min laptop igen. Det fanns en hel del uppdateringar att hämta. Hehe!! Dessvärre försvann ju mitt fina typsnitt på bloggen då jag inte har det på denna datorn. Så jag får lägga in något annat som andrahandsval tror jag.
Ja, för första gången på EVIGHETER kom jag in på Presa-Forumet igen.. så nu vet alla var jag håller till om ni får lust att skriva otrevligheter och sånt till mig om mig och min döda manbiter om ryggklappandet blir tråkigt. ;p

Ymer, lillkillen <3     Foto: KIM SALABIM SANDBERG.

Jag saknar honom såå mycket!! <3

Som det verkar nu så är det ju inte viktigt med någonting längre!! Så, mentaliteten är så som man själv beskriver det! Mycket enkelt det där. Det är samma sak som med alla som ska ta valpar. Undrar hur mycket alla som parar sina hundar tänker på allt som KAN gå fel. Eller att det inte bara är en kull valpar utan kanske 10-12 BRA valpköpare som man ska få tag i också. Dessa ska man finnas tillgängliga för HELA hundens liv, dag som natt och då funkar det inte att man inte känner för att svara eller inte känner för att läsa mailen osv. Ja, det är inte min huvudbry egentligen.. men jag är lite nyfiken på hur många uppfödare som är inställd på att de kan stå där med ett gäng valpar kvar för att man inte hittat tillräckligt bra valpköpare. Eller att det är mycket möjligt att det kommer en och annan valp i retur. Saker kan ju ske. =)  Men det är endel folk som tummar på det där och då är det ingen konst att vara uppfödare iofs.


Jag snackade med en uppfödare som sa att vi har hellre hela valpkullen kvar än att sälja till fel personer. Det tyckte jag var så kul att höra!!

 

Nåja, nu ser det ut som att SOLEN tittar fram här!! =D Hääärligt!! Hoppas det kan bli lite varmt nu alltså. Jag är inte alls inställd på Höst och vinter nu redan.

Off for now! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0