En väldigt mysig Söndag.

Igår var vi hemma hos Andy. Jag och Peter och barnen + Kebabban, Kezzing, Kim, Niklas, Mikkel och Mellani och Melissa och så självklart Andy. Det var supermysigt!! Alltid lika kul att träffa lite goa vänner! Det blev sådär lagom sent.. ungefär kl 11 gick vi hem. Tack alla för en mysig kväll i goda vänners sällskap!!

Ikväll kom Kent över på besök! Det var också mysigt! :D


Jag har mycket som jag funderar på nu.. Ibland vet man varken ut eller in, men ibland är det bästa att bara observera och analysera och sen så brukar helheten komma fram. =) 
Jag har lärt mig att det bästa i de flesta lägen är att skynda lååångsamt!!

Solen börjar kika fram här nu, mörka moln lite här och där då.. men ändå sol! Det står att "Spanien"-värmen är påväg hit! I can´t wait!! :D Sommaren KAN inte vara slut redan tycker jag!!

Min kamera har gett upp nu tror jag.. iaf på sista andetaget nu tror jag! Tack och lov har Kim lovat mig att hjälpa mig att hitta en bra och billig kamera sen. :D <3 <3 <3 Snälla, goa Kim!!

Jag saknar Layla sjukt mycket!! =( Tänk att bara kunna ses helt random utan planering!! Så som jag egentligen fungerar bäst.. Utan planering. Random, vind för våg... Egentligen HATAR jag att planera allt in i minsta detalj. Go with the flow känns mer som mig och det är också då man brukar ha som mest kul! 

Jag är sugen på att se en RIKTIGT bra film!! Men just nu tycker jag att man sett det mesta nytt och inget som egentligen är sådär mindblowing.


Här kommer bilder på våra tre vackra barn igen! <3


Hugo 9 År.   Foto: KIM SALABIM SANDBERG.


Freya 20 Månader.          Foto: KIM SALABIM SANDBERG.

 


Edda 4 Månader.           Foto: KIM SALABIM SANDBERG.


Nåja, jag har inte såå himla mycket att tillägga idag :D Det känns som att jag är lätt drenerad på energi och min analytiska sida och mina åsikter kan vänta. ;) Jao, tråkigt..  jag vet!! ;p

Peace & Love till er alla!! <3 <3 <3 =)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0