Hahaha!! Ja, just det ja!!

Ja, jag glömde ju berätta!! Jag var inne på en sida på internet, en uppfödare utomlands som hade skrivit i infon om sina hundar "Hips: Exellent" och i infon för en av hundarna så fanns en länk med till röntgenplåtar (utan någon som helst identifiering på att det var just DENNA hundens plåtar) Efter länken stod det att det var så uppenbart att dessa höfter var så bra så där behövdes ingen officiell avläsning.. Say What?? Det får mig OAVKORTAT till att tänka på kennlar som finns lite närmare mig som kör med samma stuk. Röntgen plåtarna finns att titta på heter det, men tydligen så har ändå inte ALLA valpköpare tagit del av de där plåtarna ändå, men de kanske inte VILLE veta helt enkelt! Haha!! Det var dagens skratt!!

Näe, respekt för de som ÅTMINSTONE röntgar lämnar in för officiell avläsning och VET VAD de avlar på än de som myglar sådär!

Hehe!! Vilken grej alltså!! FAST egentligen blir man lite ledsen ändå.





Weeeeooowww.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0