Intressant!

Jag har ju kommit in på Presa-forumet igen och satt och läste lite där innan. Vilken skillnad på olika forum det är då!! För första gången på länge läste jag intressanta disskusioner där man faktiskt kunde klara av att diskutera på vuxet och konstuktivt sätt... Utan att framhäva sig själv och slå ner på andra. Jag har haft mycket funderingar och analysering av Ymer sedan han mognade och ändrade beteende. (dvs, blev vuxen) När det kommer till hundens mentalitet så är allt väldigt diffust och svårt att sätta fringret på, men idag fick jag faktiskt svar och bekräftelse på något av det som jag funderat på. Det i sin tur gjorde att jag kunde sätta fingret på vad det är jag själv önskar. Otroligt kul och väldigt givande också!! Där verkar folk klara av att diskutera saker och tycka olika utan att man går ner på dagisnivå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0