Men SNÄLLA nån!! :D

HAHA!! Det är tamejfan MAXAT att se vilken inverkan jag och min blogg = Mina tankar har på endel folk alltså!!! :D
Hur ORKAR man störa sig så förbaskat på vad jag gör och skriver?? Jag är ju inte ens involverad i DC miljön mer, jag äger inte ens en DC.. MIN lilla manbiter är avlivad sedan ett bra tag tillbaka nu!! 
Släpp, glöm, gå vidare... typ? 
Jag tror ärligt talat inte att det är speciellt nyttigt att lägga sådant engagemang i negativa tankar. Faktum är att det ÄR rätt så underhållande, men också en aning tragiskt!! Lite stalker-fasoner i min mening... ja Rebekah, jag håller med dig om det nu!! 

Men jag är långt ifrån den enda som blir synad i lupp och stalked. Så jag fattar inte hur man bara orkar? Är vi uppdelade i sektioner kanske?? Hihi!! Den som bor närmast stalkar just den personen man stör sig på som bor närmast? Eller är det en person som håller reda på alla bloggar och forum och sedan vidareförmedlar.. delegerar ut uppgifter? Haha!! Nej, allvarligt! Jag tar hellre min hund på en promenad än att bete mig som någon galen, besatt, person!! Men det finns ju faktiskt dom som hellre engagerar sig i ALLT annat än att rasta hunden. ;)
Jag kommer inte ändra mina åsikter ändå så det är lika bra att acceptera det och lägga ner nu! :D

"Det är inte våra förmågor som visar vem vi är, det är våra val!"


Love!!





Kommentarer
Postat av: Annika B

mycket beröm för nya sidan, nice, fin och jag hoppas att allt är bra.

Jag blir inte förvånad att man inte kan släppa saker och ting, tänk vad innehålls löst liv man måste ha om man jämt swkall hålla koll på bloggar forum mm.Så vad det dära att gå vidare, oj vad innebär det hahahaha ha en bra dag!!

2010-08-17 @ 11:22:27
Postat av: Annalena

Tack Annika!! Allt är jättebra här!! Jag är rätt så nöjd med att ha varit kapabel att ändra det!! Och med resultatet!!



Som någon vis människa skrev på FB för en stund sedan: "Har dom inget annat nöje, så ska man väl inte ta ifrån dom det".. det är ju väldigt sant faktiskt!! Ha en bra dag själv och hoppas allt är bra med dig med!! :D

2010-08-17 @ 15:09:15
URL: http://oka042.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0