Roger Waters & The Wall.

Roger Waters kommer till Sverige nästa år i Maj! Fyyyy fan vad jag vill dit! Jag har sett The Australian Pink Floyd Show 2 gånger.. men inget går upp mot the real deal!
Jag vill såååå gärna se Roger Waters, men jag har ingen större lust att sticka till Stockholm för det. För jag vill åka med Peter denna gången och det blir jävligt dyrt att måsta åka ända dit och boende och hela skiten. VARFÖR har de slutat ha konserter i Köpenhamn kan man ju undra!! Så smidigt, 1 timme med tåg så är man där.

Nåja, vi får se vad det blir med det där.

Jag och Edda ska ner i stan på Måndag och beställa mina glasögon. That´s right, jag har blivit så gammal så jag måste ha glasögon. :p Det blir bra för då kan jag ju granska allt ännu mer under lupp! ;) och eftersom att jag är så jävla snygg också så gör det inget. :D

Nu i dagarna får jag nog byta gardiner känns det som! Jag är väldigt less på dessa så jag tror jag ska beställa dom fina bruna gardinerna med löv på. Fin som fasen att ha i tv-rummet för det passar bra till soffan.

Jag tänker på hur tragiska en del folk är! Hur kan man straffa någon annan för det JAG skriver här i min blogg som är heeelt frivillig att läsa. Nej då ber man alla som orkar, sjunka till en mogen nivå och sitta och förlöjliga någon som jag skrivit om?? :O Jaaa, så tragiskt!

Jag tycker i allafall att gårdagen var rätt roande i vissa delar.. Som ett litet lämmeltåg kom ni och gick. :D Nåväl, jag förstår hur Suzzie måste ha kännt sig igår. Det finns väl en hel uppsjö av folk som blivit svikna av sina uppfödare och sedan kan man alltså utan problem göra precis så som man själv blivit behandlad och mått så dåligt för av någon mot någon annan.. Ja, det är verkligen intressant!!!

Nåja.. nu ska jag hoppa i säng och glo på någon film som Peter precis slagit på!! :D


Fiiinast igen, tyckte att polaroideffekten var kul! :D           Foto: Kim Salabim Sandberg!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0