Sessan.


Idag är Freyas första EGNA dag på dagis. Hon var totalt obrydd om att jag skulle gå.. hon rusade rakt in. Glad och ivrig som vanligt! Lilla prinsessan. <3 <3
Det verkar gå smooth i allafall.. De skulle ringa om det var några problem och ringer dom så lär det ju bli när det är dax för vila! Haha!! Hon har kommit på hur man trycker upp hissen i allafall.



Foto: Annalena Hedblad.


Peter har kommit på att vi ska möblera om... känner mig sådär laaagom taggad på det. Men för ungarnas skull så blir det bäst. Testa kan man ju alltid i allafall.
Jag har kommit fram till att jag fattat HELT RÄTT beslut i allafall!!! Det får jag också bekräftat var och varannan dag! Härligt att inte vara en människa med skygglappar!!

LOVE & PEACE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0