Tack alla söta!! :)

Så mycket besök jag har fått på min blogg nu när jag börjat blogga lite oftare igen! Tack alla söta besökare för det! :) Det verkar som att vissa inlägg är speciellt intressanta också!! ;p Men ni är fortfarande dåliga på att kommentera. ;D

Jaha idag var näst sista dagen på Freyas inskolning på dagis.. vilan gick liite bättre nu än i går men ändå inte bra. Det slutade med att vi gick hem i stället. Hon låg bara där och sa näsa och pekade på min näsa och "Älskaaar" (Älskar dig) samt Fast, Fast, Fast (för att filten låg på henne och hon var tvungen att ligga ner) Och babblade sitt oförståerliga mantra. Haha!! Men hon var i allafall inte ledsen och det var ju bra!! :)

Just nu sitter jag och gör lite planer för framtiden.. :) Det känns kul! Man måste sikta framåt ju! :) Oavsett vad så blir det åtminstone en grym upplevelse. Kuuul!!!

Jaha, nu vaknade lilla monstret. Måntro om vi ska dra iväg på Maxi idag eller om vi tar det imorgon? Det verkar som att det blåser upp till regn igen och kanske lite åska att dömma av min huvudvärk.

Oh, well.. that´s it for now! :)


Peace and Love!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0