I´m Losing it!

Fy faaaaasen vad jag är tacksam för att jag har så mycket hår och så bra hår! Ja, det är det jag tappar så jävla mycket av och jag vet ju att det är pga hormonerna efter graviditeten med Edda så.. så ÄR det ju bara!! Men jag är så jävla tacksam att jag inte har nåt fjun till hår bara får då hade jag nog varit skallig nu! Haha!!

Detta lossnade vid ett tillfälle bara!! Det ser ju ut som att jag skalperat en Barbie.. Haha!!

Såå.. efter två graviditeter så märker man ju rätt mycket!! ;p

Kabbi har varit på playdate idag med Fabian, en Douge de Bordeaux kille (eller hur det nu stavas hehe) Men Fabian är väl äldre och inte lika sprallig som Kabbi så det var väl bara Kabbi som är dampunge. Jag väntar på bilderna från det.. så kommer jag slänga ut någon här förmodligen. Vi var nere hos Zarah på Zawiccas igår, hon är bara såååå go och duktig och har ett enormt utbud med saker som hon säljer! Det hon inte vet tar hon reda på.. Vi undrade om hon inte hade Presa Canario klistermärken.. till nästa gång vi kom dit så hade hon kollat upp det och det fanns inte, men hon hade tagit reda på var vi kunde få tag i det! :O Jag är SÅÅÅÅ glad för att ha henne och hennes affär här i stan. *Bortskämd* Hehe!!

 

Tog lite bilder igår också! =) Here comes..

 

 

 

 

 

 

 

Ahh ja just det.. detta är kanske en förklaring till varför kopplet ser ut som det gör :p

 

 

Ja, det var några bilder från gårdagen.. och nu behöver ni inte vara bittra för att världens finaste och bästa staffe bor hos oss!!!.. jag har ju helt öppen och tillgänglig blogg utan lösenord och inte borttagen så det går FINT att njuta av hennes åsyn här! :D

 

Skepp ohoj!! :D

 

 

 


Kommentarer
Postat av: peter

heheh jätte fina bilder som vandligt

2010-11-10 @ 18:07:52
Postat av: Pernilla

Hej

Spännande med ev flytt. Jobbigt men samtidigt roligt.

Jag skulle gärna bo i hus igen mest bara för gårdens skull. Ha en egen gräsmatta och ha "eget" Nu får vi bo här ett tag och det kan nog vara ganska skönt så här på vintern så man slipper snöskottningen :)

Ni får ha det så bra

Kram från Norr

2010-11-12 @ 08:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0