Stalker...

Jag har en stalker i hundvärlden.. en stalker som har förvriden verklighetsuppfattning och som dessutom verkar lida av katastrofalt stark paranoia så hon tror att allt jag skriver handlar om henne... Detta förmodar jag är till följd av psykisk ohälsa sedan... Forever i guess. Jag vet att jag inte är ensam om att uppleva denna förföljelse till gränsen av besatthet. Det är sorgligt! Dessutom i sina bittra försök att tillintetgöra mig med sina små "krig" så skriver hon om sig själv i allt hon spyr galla om och påstår att alla andra gör. *SUCK*  Tydligen är jag en sådan viktig och betydelsefull person i hennes liv så hon inte ens kan/vill släppa mig fast jag egentligen inte gör ett skit.. Jag har ju till och med bytt ras!! :D Det är ju i mitt tycke nästan på plats med ett LPT. Man kan vrida och vända på i princip allt och göra det till något HELT annat, kräva att alla (förutom hon själv) ska källgranska, påstå att alla tror sig veta allt när det bara är hon som har (enligt sig själv) kunskap om precis allt och alla i alla lägen ALLTID och alltid svar på tal om allt! Det är väl inte för intet som man får smeknamnet hundviskare från flera personer kan jag tänka mig.


"When stalking giants, remeber you are probably going to need a bigger bush"



Det är ju till och med så pass att jag som hundägare vet mindre om min egen hund som jag levt med än vad hon vet om honom.. detta baserat på... sina åsikter om mig och min hund och vart min hund kom ifrån.

Om en hund gör si eller så så kan man helt sonika sitta och veta att det exempelvis är brist på motion och ledarskap som skapade situationen.. TROTS att man inte var i kontakt med de som var där.. aldrig har varit i kontakt med de heller och inte ens träffat alla inblandade!!

Då man åker och hälsar på får man veta att hunden är "rock solid safe" han är en sån där man kan lita på till.. 200% !!! Senare får man läsa att samma hund är idiot, borde varit död för länge sen, har bitit sin egen ägare osv, osv FAST man lånat ut SAMMA hund till avel...? OCH så har man fan mage att sitta och tycka saker om min hund som ÄR avlivad och aldrig lånades ut för avel heller för den delen.. Missförstå mig rätt.. för jag gillar den där hunden, men jag tycker det är förbannat märkligt med hur man kan sitta och tycka så jääävla mycket om min hund som i allafall inte finns mer när man själv försökt bidra till att de generna som man önskade död på ska gå vidare... VA?????

Man påstår sig "inte läsa min blogg" bland andra.. ändå så kommer det fan svar på allt.. till och med sånt som handlar om heeelt andra saker.. måste vara en grym telefonkedja det där.. ;D
Undrar vad som triggade just denna gången tro?? Att jag skrev om Ares? Snap out of it för fasen!! Jag måste väl få skriva vad jag vill om en väns hund?? Jag berättade ju inte i inlägget att hon inte har stöd från de som borde stötta henne!! Jag råkar tycka om Suzzie och jag bryr mig inte ett skit om var hennes hund kommer ifrån.. det kan däremot förklara en del.. men det ändrar inte vad jag tycker om Suzzie eller att jag tycker att det är sorgligt att hon måste avliva en unghund. Meeeeen... det är väl som det brukar.. valpköparens fel. För det kan ju inte vara någon annans fel! Hade hon bara motionerat, diciplinerat, gått tillräckligt mycket kurser och inte gett hunden konstig föda och varit medveten om att det inte var en golden utan en kortbent soffavärmare.. då hade det aldrig blivit så här. =/

Adressen till min blogg ska skickas runt i form av någon hets mot åsikt eller nåt och man tror att jag på fullaste allvar ska tycka illa om någon för att han köpt "fel" hund?!?! Haha!! Nej.. jag gillar fortfarande honom.. jag ÄR inte så simpel så jag baserar mitt tycke om människor och hundar beroende på var deras hundar kommer ifrån eller vad människan äger för hund. Då borde jag ju hatat Ymer.. ellerhur! Jag tycker inte heller mer eller mindre om min hund beroende på vilket humör jag är på. Men det är ju bara forstätta skicka runt min bloggadress i trappra försök att få alla att hata mig! Att du orkar alltså. Normalt sett borde jag ju vara den mest oviktiga personen.. men tydligen inte.. Jag toppar tydligen allt och alla. Tack för uppmärksamheten!! :D Nu börjar det dock vara lite osunt.. tycker du inte det själv?! Och nej.. du behöver INTE svara på det. ;D









Kommentarer
Postat av: Annika B

Kan förstå hur du tänker, du vet har själv fått gratisreklam via denna sida, beklagliga är att man inte kan sätta ut personens namn, för då tar det väl hus i helsike.Men jag tittar på mina gamla blogginlägg och förundras över "vissa" anonyma komentarer.Jag valde många gånger att INTE publicera vissa komentater från HON:

Svaret är enkelt, hetsjakten kan fortsätta utan min gratis reklamföring från HON.

Läs nu detta och begrunda du Sköna för vissa har tydligen inget annat för sig än att rota, kasta skit och ge gratis marknadsföring.har man inget liv.Jo telen har säkert gått varm, men jag vill bara öppet säga.Stackars HON.tur att man inte själv sitter i en trång låda full med inskränkthet och älta allt gammalt dåtid.Denna låda måste vara konstant mörk.Ja stackars HON!!



Annat jag tänker på er suss och kramar om i massor...för ni har inte gjort fel, ni har gjort allt som står i er makt.KRAM

2010-11-05 @ 12:18:10
Postat av: Annika B

föresten du får dagens ros av mig för detta fina inlägg....glömde skriva det i min förra post...ha ddet

2010-11-05 @ 12:19:48
Postat av: Eva

hahaha men gud, snubblade just på det här gamla inlägget för jag fick tips om att det snart kommer komma ett nytt inlägg om mej igen... ;) pga vissa omständigheter.



Så inser jag ju att det är mej du sitter och gaggar om? Så jävla komiskt :D snacka om att du är bra på att släppa och gå vidare.



Du, AnnaLena har själv ringt upp mej och pratat om Ymers kassa mentalitet så att jag skulle snacka skit om honom då jag från DEJ får höra att han huggigt folk som fått sy x antal stygn osv....

Ja..då snackar jag väl skit då. För sanningen är ju skit ibland och det vet du väl själv med.



En sak ska du då fanimej veta att Zombie har inte huggigt NÅGON annan än mej och Christian, hans ledare som fick trycka ner honom i skorna som unghund för han var så JÄVLA skarp.

Men jag kan GARANTERA, att hade han visat aggressivitet mot mina gäster eller barn i sin närhet hade han varit BORTA på en sekund! >:C

Så då vet du det också.



Synd du inte kan ransaka dej själv lite mer istället för att sitta och skrika inlägg efter inlägg om hur värdelösa och oseriösa alla andra är.



Annika: HENNE heter det, inte hon. Och kolla GÄRNA upp ip-nummer på eventuella kommentarer gjorda för dom lär då bannemej INTE komma ifrån mej.

Det är ju fler än en person som inte tycker du är riktigt frisk i huvudet. Jag har kontakt med fler än en person med Dogo argentino som bekräftat att du inte direkt är populär i de kretsarna pga ditt beteende.



Snacka om att kaka söker maka...ojoj...



Fan att man inte såg det här fantasifulla inlägget förän nu..haha, jag får nog börja hålla mej bättre uppdaterad tror jag ;)



Lycka till med nya hunden iaf och hoppas du kan släppa det förflutna och bli lite mer tillfreds med dej själv en vacker dag.

2011-01-21 @ 15:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0