Bloggen är nere.

Bloggen verkar vara nere för tillfället.. Det ser ut som jag tagit ort den.. men det har jag alltså inte! 17 dagar kvar idag! Det har bara SWOOSHCAT på faktiskt.. men det kan ju som sagt bero på att jag räknat fel. Hehe!! :D

Denna dag började inte bra. Jag känner mig irriterad! Och faktiskt besviken! Jag är jävligt besviken för att detta kommer ALDRIG ändras, det "börjar" jag inse. Ja, det är det vanliga bland folk, säga en sak.. göra en annan. Det kommer aldrig vara min förlust. Vill man hålla på så så gör man och då tar man gladeligen konsekvenserna av det sen också. Ha & äta kakan, det är det många som lever efter..  :|

Idag skiner inte solen desvärre.. Men iofs så kanske den kommer fram sen. =) Om inte annat så ska jag slå igång lite musik sen och ta en runda med dammsugaren, ungarna har grusat ner i hallen. Funderar om jag ska ta en promenix till Inger idag. Om inte Peter kanske ska iväg och dricka kaffe hos/med någon idag förstås.

Ikväll har Jessica fest, kombinerad inflyttningsfest och födelsedagsfest. Där skulle jag varit ikväll om det inte varit för att jag måste gå på denna diet. Vi får ta det en annan gång. :D

Nu står Freya här med ICA-Maxi reklambladet och upprepar "GONAS" over and over!! Så tittar jag vad det är hon menar.. Lösviktsgodis.. HAHA!! Gonas.. Galna unge!
Hon snackar rätt mycket nu och är speciellt intresserad av djur av diverse variant.


Jag kan tydligen inte lägga in bilder heller så detta inlägget får vara bildlöst så länge tills allt är i sin ordning igen.


LATER!


Agge & Shiva <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0