Fynd till Freya! :)

Idag köpte vi lite mer kläder till Freya och lite till Hugo.. Sen fyndade jag en vinterjacka till Freya i Ljus rosa. Skitfin! 150:- så det var ju inget att bråka om. Det fick bli kläder i strlk 98! :)
Nu står hon här, Freya och ser ut som en liten pralin. Jag skulle ta kort.. jag fyllde hela kamerans minne och detta är vad jag fick fram..

 

 

Bittert att det inte blev fler OKEJ bilder :C Men visst är hon söt med uppsatt hår! :D

 

Men.. ja då ser ni ju iaf nåt av ett av världens absolut bästa barn på alla sätt och vis och världens bästa Staffe! :D

Snart kommer jag fan kasta ut kameran genom fönstret!! :@ Jag känner att jag inte har de pengarna att kasta på en ny kamera nu och något nytt skräp har jag verkligen inte lust med!! Uff!

 

Vår granne skulle vist iväg och avliva sin lille valp idag :C Han hade nåt fel med benen så ägaren åkte till vetten och röntgade honom.. det visade sig att den lille valpen var full med cancer... Stackarn!! Så idag somnar den lille gossen in. FY vad sånt är sorgligt!!

 

Nej, nu ska jag väl göra nåt vettigt!

 

Puss & Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0