Kabbi är GALEN!!

Japp alla skandalsugna folk det är sant.. Kabbi flippade fullständigt över idag!!!


Kabbi blev fullständigt GALEN när jag kom hem idag!! Sjuuuukt glad, hoppade, slickade, hoppade lite till... satt och väntade på minsta lilla tecken till att få spralla runt som en galning lite till..  Lilla hjärtat mitt!!! :D Så nog hade hon saknat mig! :D Awww!!! Nu är hon nikotinplåstret som jag behöver, hon följer mig som en svans och är bara så glad. Fan vad kul det är att få den uppskattningen av sin hund! :D Resten av min familj blev också glad över att jag kom hem såklart! Och det är SJUKT skönt att vara hemma tillsammans med dom man älskar!

Vad som är mindre kul är väl att jag fått slänga ut 1200 på mediciner för en sketen jävla blindtarm. :/

Meeen.. åandra sidan kan jag väl vara lycklig för mina relativt små problem. Det verkar finnas många som fastnat i nåt negativt mönster och mer och mer liknar en trasig skiva som står och hackar på samma ställe.

Men.. så då vet ni.. jag gör mina hundar GALNA!!! :D

Puss på er!!



Kommentarer
Postat av: Linn

Hmm .. er du sikker på at du kan ha sånne gale hunder? Kanskje Peter var en tur på byen med henne og dem fikk spist litt sopp? hahha



Godt å se at du er på bedringens vei og det er sure 1500 kroner, men de kommer godt med på veien til neste mål :)))

2010-10-10 @ 22:52:37
URL: http://www.k9madness.com
Postat av: Annalena

Hihi!! Jaa.. jag är lite skum om det där faktiskt!! Hon har garanterat ätit svamp ja!! Helsingborg City har ju ett svampsortiment utanför dess like! Hehe!! Sen brukar vi alltid låta alla hundarna vi har äta saker på marken!! :O Hehe!



Tack!! Det är skönt att vara på väg att vara både frisk och rökfri!! :D

Ja, det är så man får se det! :D

2010-10-11 @ 09:08:43
URL: http://oka042.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0