Med handen i kakburken...

När jag var liten.. runt 7 år måste jag ha varit. Så hade jag kommit över ett av min mammas läppstift. Jag hade skrivit på väggarna hemma "Annale" som var det jag kunde av mitt namn då och gjort pussmärken på väggarna i min höjd. Men när jag konfronterades av min mamma så skyllde jag ifrån mig på mina morbröder. Haha!! Snacka om att bli påkommen med handen i kakburken. xD Samma sak en annan gång när jag stoppat aluminiumfolie i vår brödrost.. så skyllde jag på... taa daa.. vår hund!! Haha!!

Handen i kakburken..






:D

Nåja, jag ska väl hoppa i säng nu då så jag inte är helt död imorgon!!
GAH!! Just det.. tvätten.. SEN sova =/

Natti, natti!! :D


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha.. att skylla på hunden va ändå bäst ;D Härligt att man kan komma ihåg sådana saker =) Kram på dig

2010-10-21 @ 14:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0