Seega Söndag!

Seeeg dag idag.. Bara sådär lagom. =) Jag har inte så speciellt mycket att rapportera om! Tessan & Kezzing kom över igår och spelade nya Guitar Hero. Peter & Andy och Freya och Pontus var i Pålsjöskog och matade ankor. Men efter incidenten i somras då hon blev biten av en anka i fingret så kom hon fram till att det var bättre att äta brödet själv :D Hehe!! Peter hade tydligen sett "Det" promenerandes en bit härifrån. Haha!!

Jag gjorde en förträffligt god pastasås igår.. Men den var så SJUKT starkt kryddad så jag trodde jag skulle brinna upp där en sväng. Haha!! Den kommer jag i allafall äta till middag idag med för det är så otroligt gott!! Mmmm!
Pasta är såå gott egentligen och det finns hur mycket variationer som helst egentligen! Jag kommerihåg sommaren som Malin, min älskade vän drev sin resturang, La Paloma... Pasta med färsk sparris, oxfilé och andra knaperstekta grönsaker med massa riven parmesanost.. Mmmmmm!!!! Det var bara så sjukt gott!!! Så drack man en god, kall öl eller något gott vin till det och satt precis mitt på playan.. omgiven av vit, fin sand och åt sådär på förkvällen... Ahhh.. det var bara LOVLEY!! Helsingborg är verkligen en sommarstad!! Resturangen var ett ombyggt omklädningsrum så den var verkligen mitt på stranden som ni kanske förstår. HELT perfekt i mina ögon!!



liten och dålig bild.. men något bör man ju kunna skymta i allafall. =)

Ja, detta blev ju inte speciellt intressant inlägg kanske men verkligen en nostalgitripp för mig! :D

Jag återkommer nog senare.

Puss & Hej! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0