Torsdag, 7 Oktober 11:27

Jag tycker synd om Peter som måste styra upp allt hemma själv. Jag får dåligt samvete över att jag sitter här och inte kan hjälpa honom. :(
På ronden idag så lät det som att det fortfarande handlade om dagar innan jag får åka hem. Åhhh jag vill hem nu!!! Jag fullkomligen hatar att ligga inne på sjukhus! Till och med när Freya och Edda föddes så gick jag hem efter de där obligatoriska 6 timmarna man var tvingad att vara där. Men nu sitter jag här och vet inte när jag får komma hem igen :( Jag saknar mina barn, Peter och Kebabbi!!
En sak som är bra är väl att jag inte rökt sedan i Lördags.. dvs på 5 dagar!! Det är inte illa!!


Jag har haft massor med mardrömmar i natt. En av dom var bland annat att jag var och körde en motorcykel på något ställe. Motorcykeln höll på att rasa ihop så jag ledde den som en vanlig cykel. Så kommer jag till någon skrot eller vad man nu ska säga.. så ser jag MASSOR med ovtcharkor där. En lufsar fram mot mig och jag står där helt förstenad.. Han är jättekelen och bara såå söt så han lufsar med mig var jag än går. Plötsligt så är jag inne på skroten och det är en gammal farbror som sköter och driver allt med hjälp av ca 20 Ovtcharkor. Jag försöker få den som följer med mig att gå tillbaka till sin flock och försöker själv ta mig därifrån utan att bli något intressant föremål. Jag schasar iväg honom och när jag pratar med honom så får några av hans flockmedlemmar upp ögonen för mig. Jag går så fort jag kan därifrån utan att springa eller verka hotfull och de beslutar sig för att följa efter mig. Jag hör hur deras klor skrapar i asfalten och hur de andas bakom mig. Jag kommer till ett villaområde och går direkt fram till det första huset. Som jag snabbt upptäcker är något museum som bara har öppet på sommrarna. Sen vaknar jag med ett ryck. Jag har ingen kunskap om rasen i sig men jag måste erkänna att en vakthund på ca 90 kg är respekt... sen är ju media som vanligt otroligt bra på att blåsa upp saker. Men jag kom fram till att jag vill veta mer om rasen. Inte för att jag vill ha någon själv, men för att jag vill bilda mig en ofärgad och egen uppfattning.

Sen drömde jag en bra dröm.. att vi flyttade till Norge, där stötte vi ihop med Sonia :O En människa jag inte drömt om eller tänkt på på evigheter!! Hon hade lämnat sin kille och Barn i Sverige. Vi badade och snackade om allt möjligt. Det var otroligt vackert just där vi flyttat. Massor med Presa-folk var det också där med massa hundar. Jag minns att Joran var där också och tränade Damien i lydnad. Alltså, hjärnan är bra rolig ibland... xD Men det var i allafall ingen mardröm! Vi vann 44 000 Nok på en lott som motsvarar vår triss-lott. Hehe!! Undrar just varför det blev 44 000, det är ju mer en lotto-summa egentligen. :p

Snart är det lunch här.. igår serverades det sill, ägg och potatis till middag.. gissa vad jag åt. En hel potatis.
Hoppas något börjar smaka gott snart! INGET smakar bra. Så jag gissar väl på att jag fortsätter tappa vikt och det är ju bra i allafall. För den andra operationen ska göras.. jag vet bara inte när ännu.

Kommentarer
Postat av: Joran

:D så kult at du drømte om meg! hihihi.... men mareritt er aldri gøy :(



masse god bedring, igjen. :) <3

2010-10-08 @ 00:07:29
URL: http://www.jm.blogg.no
Postat av: Annalena

Ja det var faktiskt jättekul! :D Du var som vanligt duktig med dina hundar!!

Att vinna 44 000 Nok var inte heller helt fel, Hehe!!



Kram tillbaka till er alla!! :D <3

2010-10-08 @ 18:48:31
URL: http://oka042.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0