*Gäsp*

Edda sitter själv nu! :D I allafall en lite kortare stund i taget. :D Hon håller på att få 4 tänder samtidigt... inte konstigt jag inte fick sova en BLUND fram till kl 6 i morse..!! Eller egentligen "bara" kl 5 då det var i natt vi ställde tillbaka klockan en timme. Så jag fattar inte hur både Freya och Edda orkar vara vaken bara.. De höll igång båda två i natt och sju sa Peter att de var uppe.

3 barn är rätt lagom kom jag fram till i natt. Peww!








Och för vilken gång i ordningen som de (och jag) håller på att bli sjuk vet jag inte... *Suck*
Nåja, det går ju över. Bara drygt såhär i början av dagis och skola med alla förkylningar till förbannelse.
Jag funderar på om vi ska flytta.. Peter är redan set for it. Men jag är lite feg.. Man vet vad man har, men inte vad man får typ. Ja, men egentligen.. varför inte? Det hade varit kul att testa något nytt.. jag har funderat på det länge ändå.. Peter med.

Idag ska vi äta tacos.. Mmmm så gott!!! Jag äter ju med vegetarisk färs och det är ju riktigt gott det!! Massor med grönsaker och starka kryddor.. GOTT!! Kött äcklar mig.. Mer och mer!! Inte så att jag inte äter något kött alls men det tillhör inte min favorit. Jag tror att hanteringen av djur har bidragit till att köttkvaliteén försämrats.. det och vad djuren får äta och allt sånt. :(

Nähäpp... jag ska väl ta min lilla grinunge som inte vill vara vaken och som inte vill sova..

Här är lite bilder från gårdagen.



Freya hjälpte till att baka










Det var kul!!



Kabbi brukar vanligtvis scanna under Freyas stol efter godsaker som trillat ner.. men att dömma av blicken så uppskattade hon INTE mjölregn. Hehe!!



Halvfärdig cookie dough cupcakes.


Så här ser de ut när de är färdiga.. och de smakade gott! =)


Receptet på dessa hittade jag här.
Hon har massor med intressanta recept som jag ska testa!

Japp, men inte nu.

Hej hopp!!! :D








Kommentarer
Postat av: Annika B

Som vanligt fina bilder tackar för det. hoppas ni har haft en trevlig helg, ja har haft det och ingen skadeglädje kan ta dert ifrån mig hahahah

kramar i massor

2010-11-01 @ 09:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0