André

Klockan tre i natt funderade jag verkligen på när Edda hade tänkt börja sova hela nätter varje natt.. Freya började ju sova hela nätter när hon var en månad och Hugo när han var 5 månader. Edda är 6 månader och jag längtar tills när hon sover hela nätter. Hon har fått tre tänder och väntar bara på att den andra framtanden uppe ska bryta igenom skinnet.. Det är förmodligen det som stör nattsömnen. Krake!!

Jag sitter här och dricker mitt kaffe och ser på nyheterna.. vad fan händer med världen?? Man blir ju helt paff!! Terrorattentat, skjutningar, våldtäkter.. Det är ju nuförtiden vardagsmat verkar det som!! Då är det ju egentligen inte konstigt med alla jävla idioter i hundvärlden. Hehe!!

För att anses vara pålitlig så ska man visst inte vara glad och framåt.. och det verkar ju logiskt om man själv inte är social.. men knappast något som påverkar pålitligheten. Det man bör kolla är väl hur personer beter sig mot/om andra "vänner". =)
Snackar man sen skit om någon och beter sig illa mot någon så är det ju inte konstigt att vänskapen inte består. Jag har då rensat ut sånt folk mer än en gång och förmodligen inte för sista gången. Det gäller ju att se vad en person gör och inte vad de säger. Jag tycker att det är så kul när folk underskattar mig!! Jag lägger märke till de små detaljerna.. T. ex en väns karl började helt plötsligt bete sig annorlunda mot mig på en del sätt...  det sa saker som jag låångt senare fick bekräftat! Tack vare det så kunde jag styra upp mycket till min fördel från början. Det är inte alltid dåligt med att analysera saker. Och så måste jag vara otroligt tacksam för de allra flesta människor har jag redan stött på innan.. Ja inte personen kanske, men typen!! Ja.. nog om det!

Solen kikar fram!! :O :D  Det är ju inte varmt ute precis.. men det är ju i allafall sol och det gör ju skillnad som från av till på.

Jag ska bjussa på ett kort på Freyas nya bästis! :D


Är han inte helt underbar?? Så tuff också! :D


Häpp! Seees & Hörs!! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0