19:30, 11 September 2008

19:30 Idag, för två år sedan somnade Lilla Kharma in. Efter mycket smärta för henne och helvetisk ångest för mig fick hon tillslut somna in. Det är ett av det mest smärtsamma jag någonsin gjort! Ikväll, 19:30 så tänder jag ljus för min lilla kampgris som jag bara hade till låns på en allt för kort tid.

Lilla hjärtat vad jag saknar dig.. fortfarande efter all denna tid är det som ett öppet sår. Jag hoppas verkligen att du har det bra där du är och att du får vara tillsammans med de andra.

Foto: KIM SALABIM SANDBERG.

 

Foto: KIM SALABIM SANDBERG.

 

 

Du var unik på alla sätt!! Du var lätt den mest krävande hund jag haft men också den hund som gav mig kärlek och feedback som ingen annan. Du var verkligen BARA min. Jag kunde inte ens duscha utan att du var där, precis utanför och väntade på mig. Du var svansen jag inte föddes med. ;) Vila mjukt hjärtat så hoppas jag att vi ses igen!  Ta hand om de andra som bara du kan!

 

Jag saknar dig så!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kristine

Så søt hun var. Hvil i fred, lille vovve.



klem

2010-09-11 @ 18:53:24
URL: http://nivlheim.wordpress.com
Postat av: Annalena

Tack för dina fina ord Kristine! Nu sitter jag här, med mina ljus tända och hoppas på att hon har det bra! Hon och Ymer.. <3 <3 <3 <3

2010-09-11 @ 19:26:08
URL: http://oka042.blogg.se/
Postat av: Annika B

tänker på er och ge styrkekramar

2010-09-11 @ 19:55:29
Postat av: Annalena

Tack Annika!! Kram!!

2010-09-11 @ 20:11:49
URL: http://oka042.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0