Bården jag aldrig tröttnar på.

När vi flyttade in här var vardagsrummet terracottarött.. riktigt jobbig, hysterisk färg. Mörkt och otrivssamt. Så vi målade om, ljus, ljus gul och så hittade jag en bård som jag bara ville ha. Den var SVINDYR. Men jag älskar den fortfarande och den passar så bra in också! Det är nästan så jag önskade att jag kunde ta den med när vi flyttar!!
Faktum är att jag egentligen tycker att tapetbårdar är á la 80-tal, men denna bård knöt verkligen allt samman. Min drömresa är Afrika. Jag är så faschinerad av ett land som har så mycket naturtillgångar och djur. Men mer ingående diskussion om det orkar jag inte dra här.



När jag var i mitt kreativa esse så satte jag även en liten bit av det som blev över av bården på en pall som jag betsat i bra färg. Den passade bra på den pallen och den passar ju bra in här med. :D



Dålig bild som vanligt!! Men man får en liten aning om hur det ser ut i allafall. Den har klarat sig förvånansvärt bra för att inte ha någon ytbehandling. :D


Ja, det var lite mer onödigt vetande! Men ALLT jag skriver kan ju inte vara smaskiga saker att reta sig till AP-STADIET på!! Det kommer mer av det tids nog!

;D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0