Fredag!

Hallå alla glada!! =) Tradigt väder idag!! Inte alls något jag hurrar för egentligen, men det är väl oundvikligt så det är bara gilla läget. Jag ska väl rasta snabeldraken lite. Det är alltid skönt när det är gjort!!
Sen har jag lite samtal att ringa.. hoppa inte ur skorna nu för det är lokalsamtal och har absolut INGET med hundvärlden att göra. Så då vet ni det. Tråkigt va? ;D Sen skulle ju Anna inte vara hemma idag så då kan man ju inte ringa dit och skvallra om våra hundar och livet i största allmänhet.. :O Hehe!! Jobbigt läge.. eller inte.

Edda håller på att få tre nya tänder, så då förstår man ju att hon har det jobbigt! Kraken!! Tydligen ska det finnas någon salva som man kan smörja på på tandköttet så att det blir bedövat i Norge.. synd man inte bodde där då just nu.. ja, jag hade inte haft så mycket emot att bo där överhuvudtaget faktiskt!

Idag ska jag mäta Kabbi, jag har inte gjort det på skitlänge!! Kanske man skulle ta och slänga henne på vågen också.

Jag har hittat lite fina barnkläder som passar Freya som jag har lust att köpa! Sen ska Hugo också få lite nya kläder. Alla våra barn växer ju som ogräs!! =) Sist Hugo mättes var han fan 150 cm lång!! :O Han kommer nog att bli lång som Peter! :D Det gråter jag inte heller för, det är fint med långa killar!

Jaaa.. lite smaskigt skvaller!! Jag tappar massor med hår! Jag är inte så bekymrad om det eftersom att jag har så tjockt hår ändå.. Värre hade det varit om jag bara haft lite fjun. Men kanske jag ska börja med kosttillskottet för håret igen. Riktigt bra var det i allafall. Dyrt också för den delen.. men det är det värt! Sen när man tappar hår när det är så jävla långt så ser det alltid mer ut än vad det är. =)
Ja, jag har riktigt långt hår nu.. FAST att Inger kapade minst 5 cm. Nästan så jag är lite less på det..

Nåja, det får duga så inte folk får spel för allt jag skriver precis varenda dag.. men i brist på annat hittar man väl sääkert något kul att reta sig på ändå!! Hoppas ni får en bra dag i allafall!! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0