Farbror Barbro.

Just ja!!
Kom att tänka på en sak innan idag!! Tänk att alla Dogo-folk har så mycket att göra med att reta sig på endel folk så de missar sånt som man faktiskt rentutav borde reta sig på. Sånt som kanske till och med är olagligt. :D Ja, det är ju tur för endel andra då att alla Dogo-folk har fullt upp att granska mig och den där störda Suzzie som är helt olämpad som hundägare och Anna som gör sina hundar sjuka förstås.. Hmm.. har jag glömt någon? Ja!! Missbrukande Dogo Argentino-Annika! Ja det finns säkert många fler som jag inte vet om!! För att inte tala om vad man säger om varandra.. och retar sig på petitesser som "rea-priser" på valpkullar osv. Men nu var det visst tyst om det helt plötsligt.. det är väl inte längre skadligt för rasen? :D Eller.. Rätt folk "rear" = inga problem.
Ja visst ja! Jag har röntgenplåtar här i min ägo som inte är inskickad för avläsning och jag är inte sysslolös på ett eller annat sätt. Så jag antar att det faktiskt inte är jag som är i blåsväder denna gången. ;p

Men att man alltså missat sånt som faktiskt är riktigt illa är helt beundransvärt!! Sånt som helt klart är värt att lägga krut på. Alternativt så skiter man bara i det.


Det ska bli kul att se hur länge man missar det jag tänker på eller om det är som med allt annat.. skygglapparna på... Eller är det som vanligt kanske.. det beror på VEM som gjort nåt?? Jag kan sätta mååånga pengar på att om det var JAG som gjort detta så hade farbror blå redan varit här och knackat på! Jag vet vad jag läst och vad som sen skett. Och jag kan vittna om det!


Både fin och i detta fallet talande bild som jag fått av Anna.

 

Bara lite reflektioner på hur selektivt allt alltid är.

=)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0