KAFFE!!!

Äntligen får jag dricka kaffe!! Den där jävla dieten jag ska dricka smakar SKIT! Fan, det höll på att vända och komma upp igen. Nutrilette är definitivt godare! Det smakar ju mer mot kexchoklad. Denna vaniljsmak känner man är konstlad och.. ja usch! Så, idag ska Inger få beställa Nutrillette åt mig i stället! Så får det bli! Det smakar som kexchoklad så varför jag inte gick på den linjen direkt fattar jag egentligen inte.. Eller, ja jag fick ju veta att den skulle vara såååååå god.. ja fy fan säger jag bara!!

Nåväl, det är bara bita i det sura äpplet och göra det. Två dagar så slipper jag det där. Sen blir det vanlig choklad och kanske röda bär om det smakar gott förstås.

Proverna är tagna nu i allafall, skönt! Nu är det bara en jääävla massa annat att hålla reda på :p

Idag har Peter varit hos doktorn i Ängelholm för sin kommande operation. Allt verkar ha gått bra med det i allafall så det är ju bra!!

Funderar på om jag ska ta en promenad till Inger ikväll kanske. Jag ska höra om hon har tid och lust med lite besök. =) När jag går till Inger så önskar jag att vi hade haft Ymer kvar... På kvällen är det verkligen inte så där överdrivet spännande att gå igenom söder. Inte med en überglad staffe som bara vill hångla med alla folk. Hehe!!

Mja, jag har väl inte så mycket mer att tillägga egentligen.


Hehe! Tänk så fel det kan bli ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0