Monday, monday... igen ;)

Igår var det val, vi satt här och följde valvakan. Åt jordgubb, hallon och blåbärspaj, drack kaffe och kände oss allmänt tillfreds med livet.. Ahh ja, jag kanske ska skriva att det inte blev som jag önskade.. men som jag väntade mig att det skulle bli. Moderaterna ger jag inte mycket för. Inte smygmoderaterna (sossarna) heller. :p

Jag väntar ivrigt på samtal från K9Madness vovvar om nu någon känner sig sugen på att flytta hemifrån ;p
Jag är så sjukt imponerad av deras hundar som till exempel Firo då... 8 år gammal men full fart i honom! Knappt grå någonstans och bara.. Ja.. wow!! Jag har sett många 2-3 åriga hundar som aldrig kommer i närheten av hans go. Jag jämförde alla hundar med Ymer (såklart) och saker och ting föll mer på plats om mina tankar och funderingar om honom. Det var ALDRIG något go i Ymer. Han var som en ferdinand när han var liten. Ja, han var en väldigt enkel valp att ha att göra med egentligen. Nåja, en djupare analys av det gör jag inte här.

Jag ringde Sony Produktsupport för att få reda på hur jag skulle kunna lägga in filmer från videokameran in i datorn. Så lätt och smidigt det var! Trevlig kille snackade jag med också, så nu i dagarna ska jag ta mig en tur förbi Kjell och co och köpa en ny routor och en Firewire sladd. Tradigt att måsta köpa ny rautor då denna inte är gammal alls, men den är bara kaputt så det är inget att göra åt det! Så får vi göra iaf, så man inte måste koppla om om någon annan vill surfa.
När vi köpt sladden till videokameran så ska jag lägga in filmerna som vi har på Kharma och Ymer i Pålsjöskog och Hugo när han var liten och alla de andra filmerna. :D Så KUL!!!


Kolla så glad man kan vara för att åka färja mellan Horten och Moss förresten! :D

Sisådär lagom kul att åka bil.

 

=)

 

Humor. =)

 

Ja, lite bilder var det ja. Tog inte så mycket fler kort. =( Jag hatar verkligen min kamera.

 

Jaja, det var lite allmänt babbel om ingenting egentligen. =)

 

LOVE & PEACE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0