Nedräkning!! :D

25 dagar kvar.. Ohhhh vad vad KUL!!!! Jag är så spänd och ivrig så jag önskar att månaden redan gått!
Denna hösten innehåller så mycket spännande! Men jag vill ju att ALLT ska hända NU! Tålamod är INTE min starkaste sida för att säga det så! Haha!!

Igår kväll hörde vi en motorcykel här ute på gården.. Men det var det visst inte. HAHA!! Det åskade!! =) Jag tyckte väl att de blinkade till är ute.. men tänkte inte på att det kunde vara åska. Japp, men så var det i allafall.

Ja.. igår kom Inger förbi. Hon och Izabelle hade köpt lite kläder till Freya och Edda. Så jävla gulligt!! Ett regnställ till Freya, Precis det som Freya behövde. Awww!!! SÅÅÅÅ GULLIGT!! Sånt är verkligen guld värt. Jättefin var den också! TACK INGER & IZABELLE!! <3

Otroligt förresten vad de där dagisbakterierna är giftiga!! Detta är andra gången som jag är sjuk sedan Freya började dagis!! *suck* Ja, även Freya och Edda. Det är mindre kul faktiskt. Men så är det ju.. det vet man.


Foto: Toni Reistad.


Jag har stulit (med tillåtelse) ett kort från Linn och Toni på K9Madness på en mycket imponerande kille. Firo de Irema Curto, 8 år och så full med fart! Man kan verkligen inte tro att han är 8 år gammal!!! Lite ögongodis till er. Detta är en Presa Canario då förstås. =) Mycket vacker kille och framför allt så charmig... Jag tror att han vet om det också ;D


Japp.. det var allt för nu då.
Puss & Kram!



Kommentarer
Postat av: Kristine

Firo <3 :D

2010-09-25 @ 18:12:25
URL: http://nivlheim.wordpress.com
Postat av: annika B

Jippi vilken fin bild ha en bra helg

2010-09-25 @ 18:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0