Powerwalk.

Jaha.. "nyss" (dvs för ca 2 timmar sen) hemkommen från en skön promenix till Inger på andra sidan av Helsingborg. =) En timme effektiv tid i form av en snabb promenad till Inger och vill jag avancera så går jag både dit och hem. (vi fuskade ikväll, vi fick skjuts) Det är en rätt skön promenad och något jag tänker mig att jag ska göra några gånger i veckan i allafall.. utöver de vanliga promenaderna då alltså. Jag har bestämt mig att jag ska gå ner mer än de där 6 kg på dessa 24 dagar som jag har kvar. Ju mer desto bättre, säkrare och snabbare. Bara fördelar med det så att säga!! Jag ska fan inte vara någon slacker med omotiverad inställning. :D Det är ändå bara mig själv det drabbar.
Alltid lika mysigt hemma hos Inger också! =)

Det sjuka är att jag nu inte är trött.. snarare pigg, men det är klart med tanke på allt kaffe som jag hällde i mig så här sent!! :p

Mitt största problem här framöver kommer vara allt jävla vatten som jag mååååste dricka. Uff.. jag har aldrig varit mycket av en vattendrickare. Hehe!!



Vi såg lite av "Titta han snackar" När hon ska föda.. Det fick mig att tänka tillbaka på förlossningarna. Jag kan väl bara säga att det känns fantastiskt bra att ha de bakom mig och bara ha "belöningen" från dom kvar nu!! :D
Livet är verkligen komplext. Sen tänkte jag på min läkare som snackade om mina tre barn som en STOR familj.. är man en stor familj när man är 5 i familjen? Jag har faktiskt aldrig sett det som att 3 barn är många barn i den bemärkelsen. Det tillhör normalt i min värld. 4 Barn börjar vara mer mot många och allt över det ÄR många.. men 3 barn.. det är för mig normalt. Men allt ska ju vara så himla precist hela tiden. 2 barn, en flicka och en pojke. Villa, volvo, vovve, husvagn, sommarstuga osv.. Usch för steriotyper. Varför inte bara vara? :D Go with the flow.. Våra barn är ju pusselbitar i vårt liv. Jag hade inte kunnat tänka mig ett liv utan någon av dom. De var så otroligt självklara i det ögonblick de föddes.. precis som att livet inte var komplett innan. Fast man inte visste annat än det man hade. Haha.. väldigt djupa tankar nu ja.

Jag är i allafall så jävla glad över att jag inte har en massa personliga demoner att brottas med längre!! Att jag helt enkelt kan njuta av att vara mamma till väldens bästa barn & att vara stolt för den jag är.. för det är jag, det kan jag oblygt säga också! Det är verkligen inte svårare än vad man gör det till. Vill man må dåligt kan man göra det hur enkelt som helst. Vill man må bra.. ja då bestämmer man sig för det och lever därefter. Enklare kan det inte bli. Då kan allsköns problem som uppstår vara petitesser för att man i grunden faktiskt mår bra!!
Jävligt härlig känsla som jag hoppas att alla kan få ynnesten att uppleva!!


demotivational posters - OPTIMISM
see more Very Demotivational

Nåväl, nu ska jag försöka sova lite till någon film =)

Natti, natti! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0