Provtagning.

Idag ska jag ta de kompletterande provtagningarna. Fastat har jag gjort nu igen så det kommer bli lika himmelskt gott med kaffe även idag. Jag fattar inte varför man blir så hungrig och törstig när man inte får dricka eller äta. DET lär ju vara psykologiskt de lux.

Härligt att äntligan vara igång dock och jag har ju fått en god start sedan slutet av förra veckan. Idag ska jag fixa nya batterier till vågen och en firewire kabel. Måntro om jag ska dra förbi maxi också.

Hugo har dragit iväg på lägret nu. Så kul han kommer att ha det lilla hjärtat!! =) Jag minns själv de läger vi var på när jag gick i skolan. Det är verkligen dom som man kommer ihåg mest av allt! :D





Ahhh.. ja, det är väl bara att ge sig iväg och få provtagningen överstökad.

Puss & Kram på er!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0