Tjooohooo!!!

Ja, veckorna bara rullar på. Tiden går ALLDELES för fort egentligen! Snart är det ju jul... IGEN!! Jag minns när man var liten, då var det ju en hel evighet till jul (oavsett om det var September eller vad det var för månad) Och innan det så fyller jag år.. DET är det då inget märkvärdigt med egentligen! Förra året så åt vi på Thai Corner när jag fyllde år. DET var väääldigt mysigt och bra på alla sätt! Bengt och Hugo passade Freya då. :D Så firar jag mer än gärna min födelsedag detta året med! Freya blir två i November också!! TVÅ ÅR!! :O

Sen efter nyår ser jag bara fram emot att det går på rätt håll! ;D Då är vi ju på väg mot sommar igen!
MEN, jag vet att det kommer vara svårt att tänka sommar i Februari.. Hehe!!! Februari.. Då Hugo blir 10!!! :O
Helt otroligt!!!

Idag har solen kikat fram, åh vad det är skönt när den är framme!! Jag fick rensat undan lite i köket och det var ju bra så imorgon ska jag ta golven i hela lägenheten! Sen har ju tvätten så klart börjat hopa sig igen.. *SUCK* Jag verkligen HATAR att tvätta kläder!!


Lite bilder som jag lyckades krama ur kameran efter flera hundra misslyckade bilder. =)

 

 

 

 

 

Middagen bestod av friterad kyckling, ris och sötsursås.. Efterrätten bestod av friterad banan och glass och sirap.

Peter är så duktig på mat! =)

 

Ja, det får nog räcka med detta.. det blev ju en bildbomb i allafall!

 

Kyss och Hej! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0