Flummiga tankar!

Om jag skulle få en chans att göra allt igen så skulle jag gjort det utan att tveka! Även om det i sig var de största misstag jag gjort... Jag är glad för att jag gjorde det ändå!! De två hade mer personlighet än många människor ens kommer i närheten av!!

Man har bara en chans, ett liv och jag ska göra det bästa jag kan av det! Oavsett vad så ska jag finnas där för mina barn så länge jag lever! Oavsett vad ska jag ta tillvara på var enda dag jag har! Jag ska njuta av varje dag vi alla får tillsammans. Jag ska njuta av vår tid med Kabbi.
Jag kommer aldrig någonsin mer acceptera att någon utnyttjar mig för sin egen skull och på min bekostnad. Den typen av människa hör inte ihop med mig i allafall. Dax att sluta tro bra om folk och förutsätta att det alltid finns ett alternativt motiv.

I morgon ska jag nog gå och rösta så jag får det gjort! Hur det blev nu bevisar ytterligare för mig att det måste hända något! :D

Hösten är här nu, men vilken sommar vi hade och då menar jag inte vädret först och främst utan allt vi gjorde i somras och vad det betyder för mig... ja, oss för den delen. =)

Jag är jävligt tacksam för det jag har!! Jag är lätt road av mycket av det som finns runt mig. Och jag kan ju inte göra annat än glädjas av mina minnen, även om långt ifrån alla finns i mitt liv idag.


Jag har en otroligt go och glad liten bebis som vill bada så jag ska gå och bada med henne!! :D GOA UNGE!! 

Foto: NIKLAS LÖFGREN

Foto: KIM SALABIM SANDBERG.



Kommentarer
Postat av: niCKlas

nu får du lära dig stava mitt namn ordentligt! ;P CK!

2010-09-03 @ 19:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0