Sommar!!

Åtminstone känns det som sommar!! Vi har 18 grader varmt i skuggan!!! :D Sweeeeet! Vilken enerig sånt här väder ger en!! Idag ska jag rymma undan lite här och sen ner och kolla om det finns någon tvättid ledig så jag får tvättat undan all tvätt. Med så många personer som vi är så blir det snabbt massor med tvätt.. Sen ska jag ner med lite saker i förådet.

Det verkade på dagispersonalen när jag snackade med dom i förra veckan som att Edda snart får dagisplats!! :D FAST.. delvis känns det ju otroligt sorgligt!!1 Lillan blir också stor!! Imorgon fyller Edda ett år!! ETT ÅR!! Fatta det! Hon går nu och igår skulle hon klättra på soffan och trillad och slog sig illa.. jag är sååå kass på sånt, jag får ju fullständig panik i mitt inre när någon av ungarna skadar sig lite allvarligare! :C STAACKARS Edda!! Men hon är tuff så hon grät mindre än vad jag trodde att hon skulle göra och mindre än vad hon borde göra med tanke på hur det såg ut.

I helgen har vi grillat och haft lite folk här. Det är ju nästan det bästa med sommaren.. allt man gör utomhus tillsammans med ett gäng goda vänner!! Så blev det ju lite bilder också. MEN jag måste nog gå igenom manualen till kameran alltså.. shitty pics.. men man ser ju i vart fall ett motiv. Haha!



Edda leker med de stora killarna. Pierre och bästa storebrodern i världen!! <3





Mikkel is texting..


.. and texting.. Hehe!



Freya myser med Enya och pappa!!


Vackra lortunge!! <3


Vem behöver skor när man leker i sanden ;)


Melissa, Freya och Edda.


Freya och jag.



pilutta dig va..


;D


Finaste trynet. <3



Vem har den snyggaste staffen i världen.. jo.. VI!! :D



Ja, den snyggaste Presan med förstås!! :D

Dom är ju inte bara snyggast, dom är absolut bäst med! Vilken tur vi haft!! :D


Såååååå nu har jag verkligen bildbombat.

Nu kallar plikten.
PEACE!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0