Alla hjärtans dag.

Det blir bara ljusare och varmare nu vilket underlättar energin och lusten för det mesta! Även om det inte är sol just nu (utan faktiskt rätt grått och väääldigt blåsigt) så känns det ändå ljusare på något sätt.

Ja Hugo som fyllde 10 år i Lördags.. stora, lilla killen min! <3 Jessica och Liam var här och firade honom och igår kom Nicklas och Inger! :D Sen i slutet av månaden ska han ha kalas för sina vänner och jag hoppas att det blivit ännu lite mer vår då! På Onsdag var det nio år sedan Kim dog!! Jag kan inte fatta att det reda gått så många år! Det är en dag som jag aldrig kommer glömma heller.. fy så sjuk och hemsk den dagen var! Och idag är det då alla hjärtans dag, vilket det är för mig varje dag ;) Men just i dag så tror jag dagens tema för mig är bajs och inte hjärtan! Haha!

Annars är det väl inte så speciellt mycket att berätta om här i alla fall! Jag känner mig fortfarande väldigt glad och tillfreds med livet! Plus att jag har haft väldigt kul de sista dagarna faktiskt! och det är ju bra för dom säger ju att ett gott skratt förlänger livet! :D Då kommer jag att bli gaaaaammal!! Hehe! Nämen allvarligt nu.. Nu måste jag snart ha sommar och värme för jag fryser som en galning heeela tiden!!! Det beror väl med stor sannorlikhet på viktminskningen men lite värme hade inte skadat iaf.

Nåja, nu ska jag plocka upp alla leksaker i tv-rummet och dammsuga innan ungarna vaknar och river ut allt igen! Edda går ju runt nu även om hon måste hålla i sig i saker så nu är det full fart på BÅDE Freya och Edda! :D

På återseende och hoppas ni får en fin alla hjärtans dag!!!
PEACE!






Kommentarer
Postat av: Terezia

Hallojs! Här kan ni följa resan om ni har lust :)

Ha toppen!



Mvh

Terezia

2011-05-01 @ 09:08:54
URL: http://tereziabock.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0