Happy go lucky.

Nu är det nya bilder på Enya uppe på Presa-gruppen på Facebook och personligen så tycker jag att hon fortsätter utvecklar sig bra både inuti och utanpå! Hon är en för jäkla go hund och en MASSA go i henne!! Hon är inte vad jag vill beskriva som någon soffkudde i allafall och det är riktigt kul!! Hon rör sig smidigt och inte alls som en typisk valp... klumpigt och dant. Hon har alltid full fart och gillar att vara med när det händer något. Hon ÄLSKAR att vara nära men hon behöver inte vara det för att känna sig trygg vilket jag tycker är enormt kul att se!!! Somnar hon på soffan när vi går och lägger oss så kommer hon när hon känner för att komma, är hon vaken så lägger hon sig tillsammans med Kabbi och sover som den kringla dom är tillsammans på deras saccosäck.. Underbara doggar!! Jag är verkligen förväntansfull inför framtiden för det kommer ske mycket kul längre fram!! :D

Kabbi är klippan som man bara inte kan låta bli att älska. Hon är så sjukt kärleksfull mot allt och alla så det ibland känns som att hon ska spricka av kärlek. Hehe! Ungarna kan bara säga hennes namn så ska hon genast pussas!! :D Det finns inget ont i den hunden what so ever!! Lill-pluttan som nu faktiskt är stor tjej!! Vad tiden gått fort!! :O

Ikväll sover Hugo hos Liam, det känns så tomt när han inte är hemma.. Hehe! Även om han mest är inne på sitt rum så märker man det så väl när han inte är hemma. Han är verkligen en helt underbar unge och jag känner mig stolt som fasen över vem han är och hur han är!! Han är verkligen att lita på i alla lägen!!

På Fredag firar jag och Peter 11 år!! :D Det känns helt fantastiskt!!



Japp.. så får det bli och så ska det va!

TJING!







Kommentarer
Postat av: Linn

Enya er bare nydelig og moro å se så mye bilder av henne med familien, og selvsagt med Freya. Partners in crime :)



Og selvsagt masse hjerter til dere for 11 år sammen :) Håper dere får flotte 11 nye år !

2011-01-30 @ 09:33:28
URL: http://www.k9madness.com
Postat av: Annalena

Tack Linn!! ja jag tycker också att Enya är speciellt fin och go på alla vis!! :D Det är också rätt kul att hon får så bra feedback på korten från folk som KAN rasen. :D STOLT



Tack!! Jag tror nog att det kommer vara jag och Peter alltid. Det känns rätt och att man fortfarande kan få fjärilar i magen efter 11 år är ett gott tecken!! :D

2011-01-30 @ 11:38:14
URL: http://oka042.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0